مشاوره و اجرا اندازه گیری فیزیکی در بومهن

Physical measurement-1
Physical measurement-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


هرچند خیلی ازافراد فقط این شهررا به عنوان خوابگاه انتخاب کرده اند وشغل وکارشان درتهران است. ومجبورهستند بدلیل هزینه بالای مسکن ، درشهربومهن اقامت داشته باشند و ازصبح زود به تهران بیایند و آخرشب وبعد ازاتمام کارمجدد به شهربومهن برگردند.

حالا که فهمیدیم بومهمن کجاست و چه جاذبه‌هایی دارد، باید مسیر رسیدن به مقصد را بدانیم. بعد از این‌که خودمان را برای سفر آماده کردیم، باید دل به جاده بزنیم. خوشبختانه علاوه‌بر خودروی شخصی، می‌توان با وسایل حمل و نقل عمومی از جمله اتوبوس و تاکسی نیز به بومهن رسید.

این مکان تاریخی روی تپه‌ای مشرف به نقطه‌ی برخورد دو روخانه رودهن و بومهن قرار گرفته و در اطراف آن آب‌انبار و تونل‌های مختلفی وجود دارد. متأسفانه هم‌اکنون تنها دیواره‌های بیرونی قلعه باقی‌مانده و ساختمان داخلی از بین رفته است.. اما با این حال می‌توانید در اطراف قلعه گردش کنید، از تونل‌های عبور نمایید و بالای تپه‌ای که این دژ در آن قرار دارد، است.راحت نمایید. همچنین منظره اطراف قلعه بسیار زیبا است. و می‌توانید به سراغ تپه‌های نزدیک آن‌جا هم بروید.


کالیبراتور دستگاهی است. که میزان خطا ابزارهای دقیق اندازه گیری را محاسبه می‌کند. تمامی دستگاه‌های دقیق اندازه گیری ممکن است. در طول زمان یا به جهت است.فاده‌ی غلط یا حتی ضرب دیدن (فیزیکی) دچار درصدی خطا شوند، که در این صورت ما به دستگاهی مرجع یعنی کالیبراتور برای اندازه‌گیری شدت خطا و کالیبره کردن دستگاه احتیاج داریم.

کالیبراتور دما دستگاهی است. که وظیفه‌ی کنترل و اطمینان از صحت اندازه‌های گرفته شده توسط ابزار اندازه‌گیری دقیق دما را دارد. در این دستگاه از روش مقایسه‌ای است.فاده می‌شود؛ به این صورت که کالیبراتور دمای اندازه گیری شده توسط سنسورهای ترموکوپل را با دمای واقعی مقایسه می‌کند. دقت در این کالیبراتور نقش اساسی دارد به همین علت هرچه میزان دقت بالاتر باشد دستگاه گران‌تر خواهد بود.

این دماسنج دارای مقاومت الکتریکی است. که با تأثیرپذیری از دما، تغییر می‌کند. در این دماسنج تغییر دما و تغییر مقاومت در فلزاتی که به عنوان سنسور در آن جای‌گذاری شده ثابت و پایدار است.. از این دماسنج در بسیاری از صنایع و آزمایشگاه‌ها برای اندازه‌گیری دما است.فاده می‌شود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر