مشاوره و اجرا اندازه گیری فیزیکی در شهر ری

Physical measurement-1
Physical measurement-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهرت اصلی شهر ری بیشتر به خاطر وجود بارگاه عبدالعظیم حسنی در آن بوده‌است. به‌طوری‌که تا سال‌ها پیش از آن به (شاه عبدالعظیم) یاد می‌شد، ضمن اینکه این شهر از قدیمی‌ترین مناطق کشور نیز به‌شمار رفته، آثار باستانی فراوانی را در خویش جای داده‌است.

در دوران ایران باستان یا همان پیش از اسلام، شهر ری یکی از شهرهای مهم و تاثیرگذار ایران به حساب می‌آمد اما هیج وقت به عنوان پایتخت ایران انتخاب نشد. شخصی به نام ابن حوقل نقل می‌کند که شهر ری، علی رغم بزرگ‌تر بودن نیشابور، پس از بغداد دومین شهر آباد در مناطق شرق محسوب می‌شده است.. در کتب تاریخی و میان مورخان، بر سر بنا کننده شهر ری اختلافات زیادی وجود دارد.

با ورود آریایی ها در هزاره دوم قبل از میلاد به ری ، و قرار گیری شعبه ایی از آن ها در مسیر حرکت به شمال و غرب از خود آثاری به جای گذاشتند که شواهد به دست آمده به صورت کوره های سفال پزی در کهریزک و همچنین در سال در تپه معمورین واقع در فرودگاه بین المللی امام خمینی است..


بسیاری از افراد تصور می کنند علم فیزیک، علمی پیچیده و دشوار است. و با زندگی واقعی آنها هیچ ارتباطی ندارد. البته شاید این تصور ناشی از آن باشد که بسیاری از دانشمندان مشهور این حوزه، با است.فاده از ابزارهای پیچیده، در خصوص مفاهیمی همچون ساختار جهان و یا ذرات بسیار کوچک درون اتم ها مطالعه و پدیده های مورد مشاهده خود را اندازه گیری می کنند.

از قابلیت‌های ضخامت سنج اولتراسونیک توانایی اندازه‌گیری، بدون برداشتن پوشش و از روی روکش است.. قبل از به وجود آمدن این سیستم برای اندازه‌گیری ضخامت محصولاتی مانند لوله مجبور بودند قسمتی از آن را برش دهند، که در پروژه‌های سنگین ضایعات فراوانی به بار می‌آورد، به همین علت امروزه از این روش در صنعت لوله سازی بسیار است.فاده می‌شود. به طورکلی این روش در صنایع تولیدی سطوحی مانند کامپوزیت، پلاستیک، فلز، سرامیک و &#; است.فاده می‌کنند.

به مقدار خطا در نقطه صفر دستگاه بایاس گفته میشود و این مقدار در کل محدوده ی کاری دستگاه یک میزان خطای ثابت را به وجود می آید. به عنوان مثال در ترازوهای شاهین دار هنگامی که هیچ وزنه ای در دو کفه ترازو وجود نداشته باشد، به مقدار فاصله دو شاهین از یکدیگر بایاس گفته میشود.با انجام کالیبراسیون میتوان این مقدار را به کمترین میزان رساند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر