مشاوره و اجرا اندازه گیری فیزیکی در شهرک صنعتی شمس آباد

Physical measurement-1
Physical measurement-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهرک‌‎​‎‎​ صنعتی بزرگ ولی بی صاحب بی مدیریت همیشه شلوغ مگه میشه شهرک به این بزرگی فقط یک راه ورود داشته باشه همیشه خدا‌‎‌​‌​ ترافیکه جلو شهرک اکثر اوقات پلیس هست خوبه مواقعی که نیست خیلی افتضاح مدیریت داغون شهرک که برای رفاه حال کارکنانش راه های دیگه‌‎​‎‏‏ شهرک باز نمیکنه داخل شهرک جوریه ادم انگار میره افرود عوارض زمین خیلی زیاده ماشاالله

برخلاف چند نمونه از شهرک‌های صنعتی دیگر در اطراف تهران که فعالیت بسیاری از صنایع در آن متوقف شده‌ است.؛ این شهرک طی چند سال اخیر یکی از مهمترین مراکز برای تولید و گسترش صنعت بوده است.. به طوری که هیچگاه فعالیت در آنجا متوقف نشده است.. به گونه‌ای که امروزه بیش از هزار نفر پرسنل در آنجا مشغول به کار هستند. این شهرک صنعتی، در

این شهرک صنعتی تقریباً فاصله نزدیکی به شهر تهران دارد. اگر شما بخواهید به صورت عادی و با تاکسی از شهر تهران به سمت این شهرک بروید، حدود ۵ کیلومتر باید بپیمایید که این مسافت برای شما تقریباً برابر با ۵ دقیقه خواهد بود. البته باید گفت این شهرک صنعتی ایستگاه‌های مخصوص به خود را دارد که پرسنل و نیروی کار همه روزه می‌توانند در ایستگاه‌های خط حاضر شوند و به محل کار خود بروند.


در اکثر صنایعی که کمیت دقیق فیزیکی و شیمیایی از اهمیت بالایی برخوردار است.، اسم ابزار و وسایلی برای اندازه گیری دقیق این کمیت‌ها به میان خواهد آمد. در واقع باید گفت که ابزار دقیق اندازه گیری پیشرفته به تنهایی یکی از مهم‌ترین دروس حوزه‌ی مهندسی به نام مهندسی کنترل است.؛ زیرا با توجه به گسترگی صنایع، بررسی پارامترهای مختلف برای تولید و پایش ازعوامل حیاتی تلقی می‌شوند. پارامترهای موجود در هر صنعتی متفاوت است. و برای این طیف گسترده ابزاری متناسب با نیاز آن صنعت، تولید و ساخته شده است.. دلیل نام‌گذاری ابزار دقیق اندازه گیری، مسلماً به علت دقت عمل آن با توجه به کوچکی پارامتر موجود است.. برای مثال عمق، نیرو، دما، رطوبت، تراز و &#; شاخص‌های کلی هستند اما هنگام کار در صنایع بزرگ تغییر مقدار ناچیزی از هر کدام می‌تواند در کل فرآیند تاثیر به‌سزایی داشته باشد.

آمپر سنج یا آمپرمتر که در ترکیب انگلیسی آن نیز از مخفف کلمه‌ی آمپر و کلمه‌ی متر است.فاده شده، ابزاری برای اندازه‌گیری شدت جریان در مدارهای الکتریکی است.. برای درک بهتر لامپی را تصور کنید که اگر شدت جریان عبوری برای روشن کردن آن زیاد باشد، می‌سوزد و در صورتی که کم باشد روشن نمی‌شود. برای نشان دادن مقدار شدت جریان از واحد آمپر است.فاده می‌شود و به ابزاری که مقدار آمپر را اندازه‌گیری می‌کند آمپرمتر یا همان آمپرسنج می‌گویند. امروزه با توجه به نیاز مخاطب دستگاهی به نام مولتی متر دیجیتال در صنعت وجود دارد که به شما این امکان را می‌دهد که تمامی مشخصه‌ها از جمله مقاومت، آمپر، ولتاژ و &#; را با یک دستگاه اندازه‌گیری کنید.

کالیبراتور دما دستگاهی است. که وظیفه‌ی کنترل و اطمینان از صحت اندازه‌های گرفته شده توسط ابزار اندازه‌گیری دقیق دما را دارد. در این دستگاه از روش مقایسه‌ای است.فاده می‌شود؛ به این صورت که کالیبراتور دمای اندازه گیری شده توسط سنسورهای ترموکوپل را با دمای واقعی مقایسه می‌کند. دقت در این کالیبراتور نقش اساسی دارد به همین علت هرچه میزان دقت بالاتر باشد دستگاه گران‌تر خواهد بود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر