مشاوره و اجرا اندازه گیری فیزیکی در فیروزکوه

Physical measurement-1
Physical measurement-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


از طرفی این منطقه به ناحیه گرم کویری گرمسار و از طرفی دیگر به ناحیه سرد البرز جنوبی می‌رسد. در این ناحیه، جانوران وحشی و اهلی بسیاری مانند قوچ، میش، کل، بز، کبک، پلنگ و انواع پرندگان شکاری زندگی می‌کنند که برای ادامه حیات خود به حفاظت جدی نیاز دارند.

اولین راه آهنی که در ایران احداث شد از شاهی یا همان قائم‌شهر کنونی تا بندر شاه یا همان بندر ترکمن امروزی می‌رفت. بعد از راه افتادن اولین قطار از ساری تا بندر ترکمن، پروژ‌ه‌های بیشتر و وسیع‌تری در سطح کشور شروع به کار کرد که راه آهن البرز یکی از آن‌ها بود.

از نظر ویژگی‌های آب و هوایی و اقلیمی، این شهرستان دارای زمستان سرد و تابستان معتدل و خنک می‌باشد. متوسط بارندگی سالانه سال ۸ در این میلی‌متر بوده و حداکثر بارندگی ساعته / و تعداد روزهای یخبندان روز می‌باشد.


فروشگاه اینترنتی تست ابزار مرجع تخصصی تجهیزات و ابزار اندازه گیری و ابزار دقیق به عنوان پیشتاز در عرصه واردات و فروش کلیه تجهیزات وابزار اندازه گیری مورد است.فاده در صنایع مختلف همچون پالایشگاه های نفت و پتروشیمی ، گاز ، کارخانجات سیمان ، فولاد، مجتمع های کشت و پرورش گلخانه ای ، شیلات ، پرورش آبزیان و ... بوده و با سابقه طولانی مدت در این زمینه با بهره گیری از دانش مهندسین و متخصصین جوان سعی بر آن دارد تا بتواند سهم کوچکی در رشد و بالندگی صنعت در ایران را داشته باشد...

ترانسمیتر ابزاری است. که پارامتر مشخص شده‌ی فیزیکی را اندازه گرفته و توسط سیگنالی نیوماتیکی یا الکتریکی مقدار اندازه‌گیری را به اتاق کنترل هدایت می‌کند. این ابزار دقیق مشخصه‌هایی مانند فشار، رطوبت، گازهای محیطی، دما، فلو و مواردی از این قبیل را توسط جریان الکتریکی در بازه‌ای مشخص به اتاق کنترل ارسال می‌کند و نتیجه‌ی حاصله روی همه‌ی تجهیزات کنترلی قابل است.فاده است..

این دستگاه برای اندازه‌گیری ضخامت انواع رنگ و پوشش اپوکسی، رنگ، گالوانیزه و &#; است.فاده می‌شود و دارای دو مدل پراب خارجی و پرای داخلی(پراب جدا و پراب سرخود) است.، که هر کدام باتوجه به نوع کار طراحی و ساخته شده‌اند. از این ضخامت سنج برای انواع رنگ‌های خشک و تر است.فاده می‌کنند، که قابلیت اندازه‌گیری تا چندین میکرون را داراست.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر