مشاوره و اجرا اندازه گیری فیزیکی در لواسان

Physical measurement-1
Physical measurement-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


رستوران ارگ شرقی از دیگر رستوران‌های لواسان است. که طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است.. از ویژگی‌های این رستوران می‌توان به منوی منحصربه‌فردش با انواع غذاهای انگلیسی، ایتالیایی و ایرانی، همراه با محیطی دنج، موسیقی زنده و اینترنت رایگان اشاره کرد.

احتمالاً نام تلو را شنیده‌اید. تلو نام یک پارک لواسان است. که در کیلومتر جاده‌ای به همین نام واقع شده است.. پارک جنگلی تلو یکی دیگر از مهم‌ترین جاهای دیدنی لواسان به شمار می‌رود که بعضی‌ها آن را با نام پارک جنگلی غزال می‌شناسند.

آبشار کفترلو در کیلومتری شمال روستای کند علیا در دره‌ای بسیار زیبا قرار گرفته است.. برای دسترسی به این آبشار از روستا باید حدود ٫۵ ساعت پیاده‌روی کنید یا می‌توانید این مسیر را با خودرو بروید؛ هرچند برای است.فاده از زیبایی‌های مسیر و پیچ‌وخم‌های جاده در میان باغ‌های گیلاس و آلبالو بهتر است. کمی پیاده‌روی را به جان بخرید. در فصل تابستان این مسیر به‌لطف سایه خنک درختان کوچه باغ‌ها و زیبایی چشم‌نواز آن‌ها، جذابیتی دوچندان پیدا می‌کند. 


اندازه گیری به عمل کمی سازی (عددی سازی) صفات یک شی یا یک رخداد گفته می شود که می توان نتایج حاصله را برای مقایسه با سایر اشیا و یا رخداد ها دیگر مورد است.فاده قرار داد. به بیان دیگر سنجش عبارت است. از مقایسه عددی یک کمیت مجهول با مقداری معلوم از همان کمیت که اصطلاحا «واحد» یا یکا نامیده می شود. واحد (یکا) های است.انداردی که برای هر کمیت تعیین می گردد بر طبق قراردادهای بین المللی تعیین شده است.. مقداری را که ما از هر اندازه گیری بدست می آوریم نشان می دهد که مقدار اندازه گیری شده در واقع چند برابر مقدار یکای آن کمیت است..

 برای مثال یکا سرعت: متر بر ثانیه است. که عملکرد سرعت موردنظر بر اساس میزان جابه جایی بر واحد زمان را معرفی می کند. به این صورت یکاهای فرعی شکل گرفتند و مورد است.فاده روزمره واقع شدند. در ادامه به معرفی برخی از یکاهای فرعی می پردازیم.

دماسنج از آن دسته ابزار دقیق‌هایی است. که، از کودکی با نوع پزشکی آن برای اندازه‌گیری میزان دمای بدن آشنا شدیم. این دستگاه ابزاری است. برای اندازه‌گیری میزان دما در واحد های مختلف. از این ابزار نیز در صنایع مختلفی است.فاده می‌شود، همچنین گاهی به عنوان ابزاری مکمل، کنار دیگر ابزار به کار برده می‌شود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر