مشاوره و اجرا اندازه گیری فیزیکی در ورامین

Physical measurement-1
Physical measurement-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شیش‌انداز ورامینی از مهم‌ترین و سنتی‌ترین غذاهای ورامین محسوب می‌شود. این غذا برای صبحانه و عصرانه طبخ می‌گردد و مردم برای روزهای پرکار از این غذا میل می‌کردند. این غذای بسیار خوشمزه از موادی شامل پیازداغ فراوان، گردو و تخم‌مرغ تهیه می‌شود.

برای دسترسی به ورامین از تهران تنها یک راه ورودی وجود دارد. این میسر برای ماشین‌های سبک و سنگین مورد است.فاده قرار می‌گیرد. راه دیگر برای رسیدن به ورامین، مسیر تهران- شریف‌آباد-پیشوا و وارمین است. که به نسبت مسیر اول طولانی‌تر می‌باشد. ورامین از طریق جاده چرمشهر به ازاده راه قم-گرمسار می‌رسد. علاوه بر مسیرهای جاده‌ای، راه‌آهن وارمین نیز فعال است.. ایستگاه راه آهن ورامین در مسیر راه‌آهن تهران مشهد قرار دارد.

بقعهٔ امام‌زاده یحیی در جنوب شرقی ورامین در محلهٔ کهنه گل قرار گرفته‌است. تاریخ بنای بقعه، سال هجری قمری است.. مقبره گنبد بزرگ آجری دارد و در بدنه‌اش هشت دریچهٔ مشبک ساخته شده‌است. صحن بنا به شکل برج، چهار کنج طاق‌نما دارد. در قسمت پایین دیوارهٔ صحن، گچ‌بری‌هایی وجود دارد و در پایین آن‌ها نیز کاشی‌های بزرگ و زیبایی با جلای فلزی به کار رفته‌است.


یکاهای فرعی: یکاهای که مستقل نبوده و با است.فاده از یکاهای اصلی تعریف می‌شوند. و به کمک قانونهای فیزیکی و رابطه های به کمیتهای دیگر وابسته اند. به غیر از کمیت اصلی فوق مابقی کمیت ها فرعی است.. مانند: مساحت، حجم، سرعت، توان، نیرو، فشار، بسامد و &#;

نکته: هر گاه برآیند سه بردار صفر شود باید طول هر یک از بردارها از مجموع طول‌های دو بردار دیگر بزگتر نباشد( کوچکتر یا مساوی باشد ) و همچنین طول هر یک از بردارها از تفریق طول‌های دو بردار دیگر بزرگتر نباشد ( کوچکتر یا مساوی باشد. )

انبساط یک ماده به وسیله دما، باعث ایجاد تغییر در طول، حجم و فشار می شود. نمونه این روش، است.فاده از ترمومترهای جیوه ای و الکلی است.. تغییر در مقاومت الکتریکی از طریق دما. این روش در اندازه گیرهای مقاومتی و  ترمیستورها است.فاده می شود. تغییر در ظرفیت اتصال دو فلز غیر هم جنس از طریق دما. از این روش در ترموکوپل ها بهره گرفته می شود. تغییر در انرژی تابشی از طریق دما. این روش در اندازه گیرهای تشعشعی و نوری کاربرد دارد. اندازه گیری دما عموما با است.فاده از ترموکوپل ها، اندازه گیرهای مقاومتی دما، اندازه گیرهای نیمه هادی ، اندازه گیرهای تشعشعی دما (پیزومتر) انجام می شود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر