مشاوره و اجرا اندازه گیری فیزیکی در پیشوا

Physical measurement-1
Physical measurement-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


ایستگاه راه‌آهن پیشوا یکی از ایستگاه‌های خط سراسری تهران - مشهد است. که حد فاصل ایستگاه‌های ورامین و گرمسار است. و در سال احداث گردید. علاوه بر این، ایستگاه راه‌آهن دیگری در داخل شهر پیشوا ایجاد شده و ایستگاه پایانی ریل باس تهران-پیشوا است..

پیشوا آب و هوای معتدل و نیمه‌خشک و در دشت‌ها آب و هوای صحرایی مختص خود را دارد، نسبت به گرمسار و ورامین معتدل تر است. ولی شب‌های زمستانی سردتری دارد. درجه حرارت پیشوا بین - درجه در زمستان و ۵+ درجه در تابستان در نوسان است.. در بهار و پاییز به علت وجود درختان فراوان و مصونیت از آلودگی‌های تهران هوای فرح‌بخش و دلنشینی دارد.

پیشوا از معدود شهرهایی است. که علی‌رغم نزدیکی به پایتخت، مهاجران کمی پذیرفته و بیشتر مردمان آن بومی همین منطقه هستند، به همین دلیل از شهرهای کم جمعیت است.ان تهران محسوب می‌شود. طبق سرشماری سال ۵، این شهر تعداد ۵۸ نفر جمعیت داشته‌است.


یکای طول: واحد طول متر است. و یک متر برابر فاصله‌ای انتخاب شد که نور در معینی از ثانیه در خلا می‌پیماید.و به کمک تعریف نمونه است.انداردی ساخته شده است. که در موزه سور در پاریس نگهداری می‌شود. این نمونه میله‌ای از جنس پلاتین و ایریدیوم در دمای صفر درجه سلسیوس است..

نور سنج یا لوکس متر دستگاهی برای محاسبه‌ی شدت نور در محیط است.. از نورسنج در صنایع مختلفی از جمله پتروشیمی، غذایی، داروسازی، عکاسی و بسیاری از صنایع دیگر است.فاده می‌شود. نورسنج‌های دیجیتالی، امروزه دارای سنسوری هستند که بر اساس شدت نور، ولتاژ تولید می‌کنند و بعد توسط پردازشگرهای دیجیتالی آن را محاسبه و تبدیل به واحد شدت نور یعنی لوکس می‌کنند.

امروزه رطوبت سنج‌های دیجیتالی در دسترس عموم است. و اکثراً قابلیت اندازه‌گیری دما و رطوبت را دارند. رطوبت سنج‌های محیطی، رطوبت را در محیط اندازه می‌گیرند و در دو نوع دیجیتالی رومیزی و صنعتی عرضه می‌شوند. رطوبت سنج نفوذی پین‌های سوزنی داشته که با است.فاده از خواص الکتریکی، رطوبت را در جامداتی چون گچ، چوب، سیمان، غلات و جامدات دیگر اندازه‌گیری می‌کنند. برای مثال از این ابزار در صنایع چوب و مصنوعات چوبی برای تشخیص خشک و تر بودن انواع چوب یا حتی برای تشخیص خاک حاصلخیز در صنعت کشاورزی است.فاده می‌کنند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر