مشاوره و اجرا اکتشاف و استخراج معدن در اسلامشهر

Exploration and mining-1
Exploration and mining-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


مساحت کل این بنا مترمربع می باشد که شامل گنبدخانه ، دو شبستان شمالی و جنوبی در دو در دو طرف گنبد خانه و ایوان ورودی در شرق مجموعه می باشد.از دیگر مواردی که می‌توان به آن اشاره کرد  دو اتاق مرتبط به ایوان ، آشپزخانه و سرویس بهداشتی از دیگر قسمت‌های این امامزاده محسوب می‌شوند . همچنین در سال ۸ ضریح فلزی جایگزین ضریح چوبی و مشبک قبل شده است..

یکی دیگر از امامزاده های منطقه اسلامشهر بقعه امامزاده اسماعیل میباشد که از یکی گنبدخانه و دو ایوان شمالی و شرقی تشکیل شده است. بدون اینکه ارتباطی با هم داشته باشد نمای بیرونی این امامزاده به صورت آجری می باشد و نمای اتاق کاهگلی است..

یکی از ویژگی‌های تاریخی این شهرستان اختلاط فرهنگی و دینی است.، از مهم‌ترین مستندات این گفته وجود قبرستان ارامنه در شهرستان در کمربندی شهر است. که قدمتی چند ده ساله داشته و امروز نیز مراجعین فراوانی دارد، از شمال و جنوب و شرق و غرب کشور، از همه فرهنگ‌ها، گروه‌هایی در این شهرستان سکنی دارند.


در همین زمینه نماینده مردم شهرستان بروجرد در مجلس شورای اسلامی به موضوع فعال کردن معادن فلزی اشاره کرد و گفت: این مهم دریچه ای نو رو به دنیای معدن، صنعت و اشتغال خواهد بود که بر همین اساس در این راستا تاکنون جلسات مکرری برگزار شده این در حالی بوده که این مهم زمان بر اما آینده دار است..

در این نوع روش حفاری پس از حفر کردن یک چاه در عمق مشخصی از چاه مذکور با توجه به اهداف مورد نظر می‌توان چاه‌های انحرافی دیگری حفر کرد و بنابراین با این روش صرفه‌جویی زیادی در زمان و هزینه حفاری خواهد شد این روش در چند سال اخیر ابداع شده و هنوز به‌صورت گسترده در پروژه‌های اکتشافی در سطح جهان است.فاده نمی‌شود و برای

مجری عملیات اکتشاف همچنین باید الزامات و تعهدات مجوز را که در قانون محیط زیست تنظیم شده است.، رعایت کند. قانون اکتشاف موادمعدنی، قوانین را هم برای کسانی که حق انحصاری تحقیق در زمین‌شناسی سنگ بستر را دارند و هم برای کسانی که حق است.خراج را کسب می‌کنند، تنظیم می‌کند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر