مشاوره و اجرا اکتشاف و استخراج معدن در بومهن

Exploration and mining-1
Exploration and mining-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در سه کیلومتری جنوب بومهن، روستایی به نام طاهرآباد قرار دارد که بومیان به آن تارآباد نیز می‌گویند. وجود جاذبه‌های مختلف طبیعی در این روستا، باعث جذب گردشگران به سمت آن‌جا شده است.. از جمله این جاذبه‌های می‌توان به کوه‌های سیاه سنگ و دربندک، ارتفاعات مرغ جرون و رودخانه فصلی سیاه‌رود اشاره کرد. همچنین وجود انواع باغ و مزرعه در روستای طاهرآباد بومهن، برای علاقه‌مندان به خرید محصولات محلی خبر خوبی خواهد بود. اگر دوست داشته باشید قدری بیشتر به گشت و گذار بپردازید، می‌توانید به سمت شمال شرقی این روستای خوش آب‌و‌هوا بروید و از آق دره و دشت دیمه نیز دیدن نمایید. طبیعت تنها جاذبه‌ی طاهرآباد نیست و تاریخ نیز بخشی از هویت این روستا را تشکیل داده است.. در طاهر آباد، ویرانه‌ای از قلعه پسر وجود دارد که نشان از قدمت این روستا می‌دهد.

حالا که فهمیدیم بومهمن کجاست و چه جاذبه‌هایی دارد، باید مسیر رسیدن به مقصد را بدانیم. بعد از این‌که خودمان را برای سفر آماده کردیم، باید دل به جاده بزنیم. خوشبختانه علاوه‌بر خودروی شخصی، می‌توان با وسایل حمل و نقل عمومی از جمله اتوبوس و تاکسی نیز به بومهن رسید.

برای تأمین کالاهای مورد نیازتان در بومهن هیچ نگران نباشید. انواع فروشگاه‌های مختلفی در این شهر وجود دارد که مواد خوراکی، ابزار و سایر کالاها را ارائه می‌کند. همچنین فروشگاه زنجیره‌ای افق کوروش در بومهن شعبه دارد و می‌توانید با خیال راحت محصولاتی که می‌خواهید را تهیه نمایید. جدای از این موارد، بسیاری فروشندگان محلی وجود دارند که محصولات باغی و صنایع دستی را هم عرضه می‌کنند.


معاون امور معادن و فرآوری مواد معدنی وزارت صمت نیز با بیان این که هفت هزار معدن فعال و پنج هزار معدن غیرفعال در کشور وجود دارد گفت: محدوده های معدنی در کشور وجود دارد که سعی شده به ظرفیت معادن کشور اضافه شود و امسال هزار میلیارد تومان به معادن دولتی کشور اختصاص یافته است..

این شرکت برای خود یک هدف ساده تعریف کرده است.: افزایش احتمال اکتشاف معدن. Imago امیدوار است. با توسعه پلتفرمی که از تصاویر زمین شناسی داده و تحلیل‌های معنادار است.خراج می‌کند، احتمال موفقیت فعالیت‌های اکتشاف را نسبت به مدل‌های سنتی ارتقا دهد.

استاندار کرمان در خصوص حقوق معادن گفت: بر اساس قانون بودجه، به میزان واریزی‌هایی که شرکت‌های معدنی بابت حقوق دولتی پرداخت می‌کنند، درصدی باید در اختیار است.ان قرار گیرد که بر این اساس امسال باید حدود میلیارد تومان به است.ان از این محل داده شود که به نسبت واریزی‌ها میلیارد تومان به خزانه واریز شده و امیدواریم مابقی آن به است.ان برگشت داده شود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر