مشاوره و اجرا اکتشاف و استخراج معدن در دیزین

Exploration and mining-1
Exploration and mining-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


پیش‌تر، گفتیم که یکی از فعالیت‌هایی که در پیست مبتدی انجام می‌شود، آموزش به افراد آماتور و تمرین اسکی‌بازان مبتدی است.. این آموزش از طرف دو مدرسه اسکی که در همین مجموعه قرار گرفته‌اند، صورت می‌گیرد. دیزین، دو مدرسه اسکی دارد که از ساعت صبح تا ۵ فعال هستند. اولین مدرسه درست در مقابل درب ورودی پیست قرار دارد و دومین مدرسه نیز در پارکینگ بالا قرار گرفته است..

گذراندن اوقات فراغت در پیست اسکی دیزین بسیار لذت‌بخش است.؛ اما در مقابل احساس گرسنگی و نیاز به رفع خستگی در محلی آرام و دنج بعد از برف‌بازی و اسکی‌ یک نیاز مهم است.. در دهکده دیزین تعدادی رستوران و کافی‌شاپ لوکس و مجهز فعال هستند و افراد در هر بخشی از مجموعه می‌توانید از خدمات آن‌ها است.فاده کنند.

پیست اسکی بین المللی دیزین دارای کافه رستوران برای میل غذا و نوشیدنی های گرم، یک هتل ستاره با نام جهانگردی، مدرسه آموزش اسکی در همه سطوح، کلبه برای گرم شدن اسکی بازان در طول تفریح، پارکینک خودروهای سواری، مربیان برجسته در سطح تیم ملی و بخش اطلاعات می باشد.


معاون امور معادن و فرآوری مواد معدنی وزارت صمت نیز با بیان این که هفت هزار معدن فعال و پنج هزار معدن غیرفعال در کشور وجود دارد گفت: محدوده های معدنی در کشور وجود دارد که سعی شده به ظرفیت معادن کشور اضافه شود و امسال هزار میلیارد تومان به معادن دولتی کشور اختصاص یافته است..

محمدمهدی زاهدی، از رسانه‌ها درخواست کرد کم‌کاری ایمیدرو را برای توجه بیشتر وزیر صنعت و معدن اطلاع‌رسانی کنند و ادامه داد: اگر ایمیدرو این وضعیت بی‌توجهی به است.ان را ادامه دهد، به‌اجبار نگاه دیگری به وزیر خواهیم داشت.

این شرکت که از سال فعالیت خود را آغاز کرده است. با حضور در یک هاکاتون که توسط شرکت Barrick Gold توانست قابلیت‌های خود را بروز دهد. پس از این رویداد بود که Barrick با مشاهده ظرفیت بالای این شرکت، تصمیم گرفت با آن‌ها یک همکاری تجاری را شروع کند. این همکاری با هدف توسعه ابزارهای یادگیری ماشین برای کاربرد اختصاصی در حوزه اکتشاف و معدن و برای حداکثر کردن ارزش تولید شده توسط این صنعت، شکل گرفت.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر