مشاوره و اجرا اکتشاف و استخراج معدن در رودهن

Exploration and mining-1
Exploration and mining-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


پیست اسکی آبعلی قدیمی ترین پیست اسکی ایران است. که تجهیز آن بالای سال قدمت دارد و در شهر آبعلی قرار گرفته است.. بالابرهای این پیست در سال شروع به نصب شده است. و در حال حاضر مجهز به تله کابین، تله سیژ و تله اسکی است.. اولین هتل مدرن و اولین بنای بتونی ایران در سال برای اقامت و است.فاده گردشگران خارجی و ایرانی در این منطقه ساخته شده است..

اگر می‌خواهید از جاذبه‌های دیدنی رودهن بازدید کنید و در روستاهای اطراف به طبیعت‌گردی بپردازید، بهتر است. حداقل یک شب را در طبیعت بکر این منطقه اقامت کنید. در رودهن انواع ویلا، سوئیت، خانه و آپارتمان مبله برای مسافران وجود دارند که می‌توانید آن‌ها را اجاره کنید. البته پیدا کردن محل اقامت متناسب با بودجه و امکانات مدنظر شما ممکن است. زمان‌بر باشد، برای سرعت بخشیدن به این امر اتاقک می‌تواند به کمک شما بیاید.

رستوران ریحون دارای دو فضای متفاوت است.. فضای اول این رستوران، شامل میز و صندلی است. که با ترکیب معماری زیبا و دکوراسیون دوست‌داشتنی محیط رستوران را جذاب کرده است.. فضای دیگر رستوران ریحون که با نام لمکده شناخته می‌شود، بخش سنتی رستوران را شامل می‌شود و  در آن تخت‌های سنتی قرار گرفته است.. در منوی رستوران،  غذاهای ایرانی و فرنگی مشاهده می‌شود، اما غذاهای فرنگی تنها شامل است.یک‌های گوشت و مرغ، سالاد سزار، پاستا و میگو است..


اکتشافات ژئوفیزیکی در موقعیت‌های مطلوب اندازه‌گیری‌هایی که در سطح زمین انجام می‌‌گیرد، می‌‌تواند وجود توده‌های معدنی فلزی را در ژرفای یک صدمتری و بیشتر را مشخص کند. می‌‌توان با است.فاده از این نوع اندازه‌گیری‌ها، از میان رسوبات جوان‌تری که سنگ‌های کانی‌دار را پوشانده است.، به مطالعه ذخایر زیرزمینی پرداخت. این توانایی در نواحی گسترده‌ای از کانادا و شمال اروپا که شن و ماسه یخچالی پلیستوسن قسم اعظم سنگ میزبان دارای مواد معدنی را می‌‌پوشاند، کاربرد گسترده‌ای دارد.

سیدمهدی طبیب زاده در هشتاد و یکمین نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی است.ان کرمان با موضوع بررسی مسائل و مشکلات معادن جنوب این است.ان، افزود: اتاق کرمان آماده است. تا برای رقم زدن فصل نوینی از معادن جنوب است.ان نقشه راهی تدوین و به انجام فعالیت‌ها کمک کند.

استاندار کرمان در خصوص حقوق معادن گفت: بر اساس قانون بودجه، به میزان واریزی‌هایی که شرکت‌های معدنی بابت حقوق دولتی پرداخت می‌کنند، درصدی باید در اختیار است.ان قرار گیرد که بر این اساس امسال باید حدود میلیارد تومان به است.ان از این محل داده شود که به نسبت واریزی‌ها میلیارد تومان به خزانه واریز شده و امیدواریم مابقی آن به است.ان برگشت داده شود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر