مشاوره و اجرا اکتشاف و استخراج معدن در شرق تهران

Exploration and mining-1
Exploration and mining-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


علاوه بر این، مراکز خرید و پاساژ های متعددی در این منطقه وجود دارد که از محبوب ترین آن ها می توان به پاساژ سپید، مرکز خرید دنیای نور، مرکز خرید هروی سنتر، مرکز خرید نگین شرق، مرکز خرید الماس هروی، مرکز خرید تیسفو، مرکز خرید پارسیان، مجتمع تجاری یاس هنگام و ... اشاره کرد.

محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند، از مزایای بسیار زیادی برخوردارند که از جمله این مزایا می توان به دسترسی آسان به مترو و خطوط بی آر تی، وجود خطوط اتوبوسی بسیار زیاد و همچنین تاکسی های متعدد در تمامی محله های منطقه تهران. 

یکی از قدیمی ترین و شاید منحصر به فرد ترین خیابان های تهران خیابان دماوند می باشد که توانسته سه منطقه مختلف را به هم متصل کند. محله دماوند که بیشتر به دلیل وجود همین خیابان شناخته می شود یکی از قدیمی ترین و سنتی ترین بافت ها را به خود اختصاص داده و از نظر بسیاری کارشناسان در صورت بروز زلزله فاجعه گسترده در آن رخ خواهد داد. دسترسی به این خیابان بسیار ساده بوده و شما می توانید از طریق خطوط ، و بی آر تی در آن تردد کنید.


بایستی به طور مداوم روی بهبود روش‌های کاری خود و توسعه تکنیک‌هایی برای افزایش توانایی در پی‌جویی و اکتشاف ذخایر معدنی در اعماق بیشتر از قبل کار کنیم. یک نمونه از آن، فناوری‌های اختصاصی برای بررسی الکترومغناطیسی است. که به ما این امکان را می‌دهد که کانه‌ها را در اعماق بیش از متری تشخیص دهیم. مورد دیگر ابزاری الکترومغناطیسی است. که برای شناسایی کانه‌ در خارج از گمانه‌ها توسعه داده شده است..

این شرکت برای خود یک هدف ساده تعریف کرده است.: افزایش احتمال اکتشاف معدن. Imago امیدوار است. با توسعه پلتفرمی که از تصاویر زمین شناسی داده و تحلیل‌های معنادار است.خراج می‌کند، احتمال موفقیت فعالیت‌های اکتشاف را نسبت به مدل‌های سنتی ارتقا دهد.

به عبارتی نقشه‌های تهیه شده بر مبنای این تصاویر حداکثر مقیاس :۵ خواهند داشت. در حالی که در تصاویر تهیه شده با پهپادهای فتوگرامتری در صورت رعایت اصول مربوطه، امکان دستیابی به رزولوشن سانتی‌متر نیز فراهم خواهد آمد و این یعنی امکان تهیه نقشه‌های : و :۵ توپوگرافی و زمین‌شناسی در این روش وجود دارد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر