مشاوره و اجرا اکتشاف و استخراج معدن در شهر جدید اندیشه

Exploration and mining-1
Exploration and mining-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


درضمن فاز سه از امکانات رفاهی، فرهنگی و ورزشی بسیار خوبی نیز برخوردار است.. فاز اندیشه دارای مراکز آموزشی و درمانی، مسجد، فروشگاه و مرکز خرید، باشگاه‌های ورزشی، فضای سبز و سینما است. که برای رفع نیازهای روزمره شما در دسترستان خواهد بود.

این منطقه به علت دارا  بودن مغازه های مختلف برای ایجاد کسب و کار مناسب میباشد این فاز درجنوبی ترین قسمت اندیشه و از قدیمی ترین فازهای این منطقه میباشد این فاز دارای سه خیابان اصلی به نام های بلوار دنیا مالی ، طالقانی و مدرس میباشد.

لذا (همانند شهرهای سنتی) روند فزاینده اختلال در تردد خیابانهای اصلی و افزایش خطرات عبوراز آنها کاملا مشهود است.. (ظاهرا طراحان شهر تعریف خیابان اصلی و اصل تفکیک کاربری ها را در این مورد نادیده گرفته اند. خیابانهای اصلی بایستی سریعترین و آسان ترین راه برای عبور خودروها باشند. اما این خبط آنها را به نمایشگاه، پارکینگ و پیاده رو تبدیل می کند &#; البته نمایشگاه، پارکینگ و پیاده روی پر خطر و پر دردسر)


نمونه‌برداری از آب‌های عمقی (آب زیرزمینی) و سطحی در اکتشاف منابع معدنی و ردیابی ذخایر معدنی همواره مطرح بوده است.. در سال‌های اخیر با ورود دستگاه‌ها و تکنیک‌های جدید آنالیز مانند ICP-MS که مقادیر بسیار جزیی عناصر را نیز اندازه‌گیری می‌کند، اکتشافات ژئوشیمیایی آب در حال گسترش است.. از این روش به‌خصوص در مناطق مستعد معدنی که چاه‌های آب کشاورزی حفر شده‌اند در اکتشاف ذخایر معدنی می‌توان است.فاده کرد.

با است.فاده از سنسورهای SAR(Polarimetric (Synthetic Aparture Radar که امواج مایکروویو را فرستاده و انعکاس آنها را از زمین دریافت می‌‌کند (سنسورهای نوع Active) امکان تشخیص انواع سنگ‌ها وجود دارد، امواج مذکور از ابرها و گیاهان هم عبور می‌‌کنند و بنابراین در مناطق با پوشش ابری گسترده و جنگلی کاربرد بیشتری دارند. ضمنا با است.فاده از امواج (TIR (Thermal Infrared نیز که توسط ماهواره‌های Aster و Hyperion نیز ثبت می‌‌شوند با تشخیص میزان سیلیس در سنگ‌ها تا حدودی نوع سنگ‌ها قابل تفکیک است..

این روش نیز از جمله روش‌های جدید الکتریکی است. که نوعی اندازه‌گیری مقاومت و IP است.. عمق اندازه‌گیری آن تا متر بوده و نفوذپذیری جریان ارسالی در زمین با قدرت بالاتری نسبت به روش‌های معمول است.. در این روش حدود یکصد الکترود و یا بیشتر برروی شبکه‌ای در سطح یک کیلومترمربع و یا بیشتر قرار می‌دهند و جریان اولیه به یک الکترود وصل شده و مقاومت در همه الکترودها قرائت می‌شود، هر یک از الکترودها به‌تدریج به‌عنوان الکترود جریان اولیه عمل کرده و بدین ترتیب حجم بسیار زیادی داده جمع‌آوری می‌شود. داده‌ها با است.فاده از کامپیوتر در قالب سلول‌های سه بعدی نشان داده می‌شوند و نهایتا مقاومت حجمی از ناحیه به‌صورت سه بعدی نمایش داده می‌شود. این روش در اکتشاف



( مشاوره و اجرا ) های دیگر