مشاوره و اجرا اکتشاف و استخراج معدن در فیروزکوه

Exploration and mining-1
Exploration and mining-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اولین راه آهنی که در ایران احداث شد از شاهی یا همان قائم‌شهر کنونی تا بندر شاه یا همان بندر ترکمن امروزی می‌رفت. بعد از راه افتادن اولین قطار از ساری تا بندر ترکمن، پروژ‌ه‌های بیشتر و وسیع‌تری در سطح کشور شروع به کار کرد که راه آهن البرز یکی از آن‌ها بود.

از طرفی این منطقه به ناحیه گرم کویری گرمسار و از طرفی دیگر به ناحیه سرد البرز جنوبی می‌رسد. در این ناحیه، جانوران وحشی و اهلی بسیاری مانند قوچ، میش، کل، بز، کبک، پلنگ و انواع پرندگان شکاری زندگی می‌کنند که برای ادامه حیات خود به حفاظت جدی نیاز دارند.

یکی دیگر از راه‌های رسیدن به سیمین دشت و دریاچه آهنک، رفتن با قطار است.. جالب است. بدانید که ایستگاه راه آهنی قدیمی در سیمین دشت وجود دارد. با گرفتن بلیط قطار تهران &#; ساری، در طول مسیر از طبیعت سرسبز بیرون لذت برده و در نهایت در ایستگاه خود روستا پیاده شوید.


در همین زمینه نماینده مردم شهرستان بروجرد در مجلس شورای اسلامی به موضوع فعال کردن معادن فلزی اشاره کرد و گفت: این مهم دریچه ای نو رو به دنیای معدن، صنعت و اشتغال خواهد بود که بر همین اساس در این راستا تاکنون جلسات مکرری برگزار شده این در حالی بوده که این مهم زمان بر اما آینده دار است..

سیدمهدی طبیب زاده در هشتاد و یکمین نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی است.ان کرمان با موضوع بررسی مسائل و مشکلات معادن جنوب این است.ان، افزود: اتاق کرمان آماده است. تا برای رقم زدن فصل نوینی از معادن جنوب است.ان نقشه راهی تدوین و به انجام فعالیت‌ها کمک کند.

اکتشافات ژئوشیمیایی بر پایه این واقعیت است.وار است. که طبیعت، همانطور که مواد را به وجود می‌‌آورد، آنها را از بین می‌‌برد. در این راستا، فرآیندهای هوازدگی در سطح زمین، موجب پراکنده شدن عناصر سازنده ذخایر معدنی در آب‌ها، خاک‌ها، گیاهان و هوای اطراف شده و



( مشاوره و اجرا ) های دیگر