مشاوره و اجرا اکتشاف و استخراج معدن در لواسان

Exploration and mining-1
Exploration and mining-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


خرید خانه در محله لواسان تهران با توجه به نوع خانه آپارتمان یا ویلایی بودن آن، رویکرد متفاوتی را می‌طلبد. آپارتمان یا ویلا می‌تواند در محله‌های مجتمع مانند و مسکونی قرار داشته باشد. یا حتی در کوچه‌ای کوچک یا تپه‌ای دور افتاده در طبیعت قرار داشته باشد.

در مورد وجه تسمیه ناران چنین می‌توان گفت که در باور بومیان شهر لواسان، در ادوار باستان دو آتشکده زرتشتی در این محل قرار داشته است. که عده‌ای از سادات هاشمی پس از مهاجرت و فرار به لواسان در دوره ظلم و ستم خلفای جور عباسی و دعوت مردم این دیار به دین اسلام و مذهب تشیع نام این محل را به لفظ عربی که زبان مادری‌شان بوده ناران به معنای دو آتش یا دو آتشگاه نهاده‌اند.

لواسان جذابیت‌های گردشگری و توریستی زیادی در دل خود جای داده است.. اگر می‌خواهید در فرصت محدود سفر به لواسان از طبیعت این اطراف دیدن کنید خوب است. که بازدید از این مورد را در برنامه خود قرار دهید. کدام مورد؟ الان به شما می‌گوییم.


محمدمهدی زاهدی، از رسانه‌ها درخواست کرد کم‌کاری ایمیدرو را برای توجه بیشتر وزیر صنعت و معدن اطلاع‌رسانی کنند و ادامه داد: اگر ایمیدرو این وضعیت بی‌توجهی به است.ان را ادامه دهد، به‌اجبار نگاه دیگری به وزیر خواهیم داشت.

این روش از جدیدترین روش‌های الکتریکی است. که در آن پارامترهای مقاومت (RS)، شارژ ابیلیته (IP) و مقاومت مگنتوتلوریک (MT) در طبقات زمین اندازه‌گیری می‌شود و می‌توان تا عمق کیلومتری را مورد مطالعه و اندازه‌گیری قرار داد و بنابراین جهت اکتشاف معادن عمیق و پنهان در اعماق زمین بسیار کارآیی دارد، مقادیر IP تا عمق متری و مقادیر MT تا عمق کیلومتری در این روش قابل اندازه‌گیری است.، اندازه‌گیری‌ها بر روی یک خط یا شبکه و همزمان در ایستگاه انجام می‌یابد و با تلفیق داده‌های فوق، درجه اطمینان آنومالی‌های حاصله افزایش می‌یابد. این تکنیک از جمله روش‌هایی است. که در چند سال اخیر در سطح جهان در پروژه‌های اکتشافی بسیار مورد توجه قرار گرفته است..

کشف منابع جدید معدنی اغلب در مناطق دور افتاده اتفاق می‌‌افتد، یعنی مناطقی که نقشه‌های موجود رزولوشن مناسبی ندارند، به عبارتی نقشه‌های بزرگ مقیاس موجود نیستند. در مراحل اولیه اکتشاف داشتن یک دید کلی از محدوده بسیار سودمند است.. کاری که غالباً شرکت‌های مشاوره یا جویندگان موادمعدنی به کمک تصاویر ماهواره‌ایی و نرم افزار‌های رایگان از آن بهره می‌‌جویند. اما قدرت تفکیک بهترین تصاویر ماهواره‌ایی نیز از سانتی‌متر تجاوز نمی‌کند و این بدان معنی است. که تشخیص یک عارضه با ابعاد کمتر از سانتی‌متر در این تصاویر ناممکن است..



( مشاوره و اجرا ) های دیگر