مشاوره و اجرا اکتشاف و استخراج معدن در ناحیه صنعتی آیینه ورزان

Exploration and mining-1
Exploration and mining-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


در همین زمینه نماینده مردم شهرستان بروجرد در مجلس شورای اسلامی به موضوع فعال کردن معادن فلزی اشاره کرد و گفت: این مهم دریچه ای نو رو به دنیای معدن، صنعت و اشتغال خواهد بود که بر همین اساس در این راستا تاکنون جلسات مکرری برگزار شده این در حالی بوده که این مهم زمان بر اما آینده دار است..

در ایران اکتشافات ژئوشیمیایی توسط سازمان ژئوشیمیایی به صورت تهیه نقشه‌های : ژئوشیمیایی صورت می‌‌گیرد که تاکنون حدود درصد از کل کشور را پوشش داده است. (همچنین اکتشافات ژئوشیمیایی به طور موضعی توسط اداره‌های کل صنایع و معادن در است.ان‌ها انجام می‌‌شود).

معاون امور معادن و فرآوری مواد معدنی وزارت صمت نیز با بیان این که هفت هزار معدن فعال و پنج هزار معدن غیرفعال در کشور وجود دارد گفت: محدوده های معدنی در کشور وجود دارد که سعی شده به ظرفیت معادن کشور اضافه شود و امسال هزار میلیارد تومان به معادن دولتی کشور اختصاص یافته است..



( مشاوره و اجرا ) های دیگر