مشاوره و اجرا اکتشاف و استخراج معدن در پردیس

Exploration and mining-1
Exploration and mining-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


با وجود اینکه سکونت این جمعیت در حاشیه‌ی پایتخت، دردسرهای زیاد خودش‌ رو برای شهرداری و اداره‌ی اون داره اما شاید تنها راه حل باشه. سال بود که شهر جدید پردیس در کیلومتری شرق تهران (تهرانپارس) و به عنوان پانزدهمین شهرستان است.ان تهران، ایجاد شد. 

همین موضوع سبب شده که تا به امروز سطح کیفی سکونت در اونها به حد ایده‌آلی برسه. چرا که علاوه بر وجود انواع امکانات، فاز‌های ، و در بهترین موقعیت جغرافیایی و آب وهوایی شهر پردیس تهران هم هستن که در بین اونها، فاز هم لقب بهترین‌ رو به خودش اختصاص داده. 

شهر پردیس با مساحتی حدود کیلومتر مربع، در ارتفاع تا از سطح دریا قرار گرفته است.. پردیس منطقه‌ای با بافت کوهستانیه و شیبی حدود درصد داره و برخی‌ از این بابت، نسبت به پردیس نارضایتی دارن. کوهستانی بودن این منطقه، آب و هوایی نسبتا سرد و کمکی خشک‌ رو به اون بخشیده. با این حال شهر پردیس، دارای مزیت‌های بسیاری هم هست که جمعیت حدود هزار نفر‌ رو به خودش جذب کرده و همچنان مشتاقان زیادی داره که خواهان سکونت در پردیس تهران هستن. بافت شهر پردیس شامل بخش‌های متفاوتی میشه که از مسکونی گرفته تا توریستی، تحقیقاتی، صنعتی و اداری‌ رو شامل میشه .


در ادامه این نشست رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی نیز گفت: شرکت ایمیدرو و سازمان زمین‌شناسی باید اطلاعات‌پایه و تخصصی تولید کند و در اختیار سرمایه‌گذاران قرار دهند؛ اما متأسفانه تبدیل به سازمان‌هایی شده‌اند که محدوده‌های معدنی را به‌عنوان بلوکه در اختیار خود قرار داده‌اند.

در ایران اکتشافات ژئوشیمیایی توسط سازمان ژئوشیمیایی به صورت تهیه نقشه‌های : ژئوشیمیایی صورت می‌‌گیرد که تاکنون حدود درصد از کل کشور را پوشش داده است. (همچنین اکتشافات ژئوشیمیایی به طور موضعی توسط اداره‌های کل صنایع و معادن در است.ان‌ها انجام می‌‌شود).

این دستگاه‌ها که معمولا برروی تراک نصب می‌گردند، بنابه اهداف مور نظر حفاری ساخته می‌شوند و در پروژه‌های اکتشافی که دو روش حفاری و یا بیشتر مدنظر است. به‌کار می‌روند. متداول‌ترین آنها دستگاه‌های حفاری مغزه‌گیری الماسه (Diamond Core Drilling) و RC هستند که حفاری الماسه تا عمق متر و RC تا عمق متر را نیز با این‌گونه دستگاه‌ها می‌توان انجام داد. البته لازم به ذکر است. که برخی از آخرین مدل‌های دستگاه‌های حفاری مغزه‌گیری تا عمق هزار متری را نیز حفر می‌کنند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر