مشاوره و اجرا اکتشاف و استخراج معدن در چهاردانگه

Exploration and mining-1
Exploration and mining-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


چهاردانگه در قدیم روستا بوده است.. بخش مرکزی آن به قلعه شهرت دارد. دلیل آن نیز دیوارهای بزرگ اطراف شهر است. که در گذشته برای جلوگیری از ورود راهزنان به داخل شهر می کشیدند. این منطقه بیش از ۵ سال قدمت دارد و مسجد جامع آن را می توان یکی از قدیمی ترین بناهای چهاردانگه تهران به شمار آورد.

همان طور که عنوان شد، چهاردانگه تهران یک شهر صنعتی و تجاری به شمار می رود. به همین خاطر افراد زیادی برای خرید یا سفارش محصولات به این شهر مراجعه می کنند. همین عامل باعث شده که شهر رونق فراوانی گرفته و صنایع و فروشندگان زیادی برای تولید و عرضه محصولات خود به این شهر مراجعه کنند.

تولیدکننده و فروشنده همواره فروش بیشتر و سود کمتر را در این نوع بازارها به فروش کمتر و سود بیشتر ترجیح می دهند. بدین ترتیب با فروش بیشتر باعث رونق کسب و کار خود شده و جدای از کسب اعتبار نزد تأمین کنندگان کالای خود، پیش خریداران نیز خوش‌نام خواهند شد.


وی ضمن انتقاد از عدم پرداخت تسهیلات بانک‌ها در این حوزه بیان کرد: نبود زیرساخت‌ها، عدم همکاری مناسب دستگاه‌ها به دلیل بروکراسی‌های اداری و قوانین دست و پاگیر در معادن جنوب کرمان از مهم‌ترین مشکلات این حوزه است..

پلتفرمی که توسط این شرکت توسعه داده شده است.، تصاویر مربوط به منابع مختلف را کنار هم قرار می‌دهد و آن‌ها را به داده‌هایی قابل فهم تبدیل می‌کند. سپس ربط میان این اطلاعات با فعالیت‌های مختلف معدن را مشخص می‌کند و نهایتا از دانشی که ایجاد شده است. برای ارتقا سطح تحلیل‌های بعدی است.فاده می‌‌کند.

اگر ذخیره مورد نظر پیش‌نیازهای سودآوری را بر اساس حجم و عیار ماده معدنی برآورده سازد، مطالعات بیشتری در مورد جنبه‌های زمین‌شناسی، زیست محیطی، تکنولوژی و فنی و اقتصادی انجام می‌شود. قبل از آن نمی‌توان بحث است.خراج را مطرح کرد



( مشاوره و اجرا ) های دیگر