فروش اکسید منگنز در جنوب تهران

Manganese oxide-1
Manganese oxide-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


از محله های منطقه تهران که در کنار اتوبان آزادگان قرار گرفته که پیش از انقلاب اسلامی بیشتر به عنوان یک محله آلونک نشین شناخته می شده و آغاز ساخت و ساز در آن به سال باز می گردد که اهالی این محله در راستای گسترش شهرنشینی تهران با دریافت وام و مجوزهای لازم شروع به ساخت و سازهای گسترده کردند و امروزه این محله به عنوان یکی از اصلی ترین محله های جنوب تهران شناخته می شود.

این محله به نسبت دیگر محله های جنوب تهران  قدمت زیادی ندارد و حداکثر قدمت آن به دهه قبل باز میگردد، درواقع محله ی کوی فردوس جزء زمینها و مراتع اطراف تهران بوده که بعد ها یعنی حدود سال با احداث کارخانه جاتی چون شیر پاستوریزه پاک ، شرکت ویتانا و شرکت تولید دارو، افراد شاغل در این کارخانجات شروع به خرید زمین های اطراف آن ها نموده و ساخت و ساز انجام داده اند،همین امر سبب شد رفته رفته این محله به محله ای مسکونی تبدل گردد؛بیشتر ساکنین این محله در مقایسه با سایر محله های جنوب تهران، مهاجر بوده و اکثرا ترک و کرد زبانند.

به واسطه داشتن بافت قدیمی و نیاز به نوسازی در جنوب تهران و نیاز به بازسازی این بافت ، تعداد املاک کلنگی و مالکان مایل به مشارکت و نوسازی ساختمان ها روز به روز افزایش میابد . برای آشنایی با برترین سازندگان جنوب تهران و یافتن خانه های کلنگی در این بخش از تهران به صفحه اصلی سایت مراجعه فرمایید . 


اکسید منگنز (IV) در نوعی باتری سلول خشک، به عنوان گیرنده الکترون از روی، است.فاده شده است. و ماده سیاه در سلول های چراغ قوه از نوع کربن &#; روی است.. دی اکسید منگنز در هنگام تخلیه به اکسید منگنز-هیدروکسید (MnO(OH کاهش می یابد و از تشکیل هیدروژن در آند باتری جلوگیری می کند:

البته جهت تولید در صنایع شیمیایی همچون تولید سولفات منگنز ، کربنات منگنز ، پرمنگنات پتاسیم ، و… جز مصارف عمده به حساب می آید و با توجه به معادن موجود در کشور و درصدهای پایین آن (عمدتا زیر ۵ درصد هستند) متاسفانه مجبور به واردات در این زمینه از آفریقا و یا ساحل عاج و دیگر کشورها شدیم.

منگنز به دلیل خواص تثبیت کننده گوگرد، اکسید کننده و آلیاژسازی آن، برای تولید آهن و فولاد ضروری است.، همانگونه که اولین بار توسط رابرت فارستر موشت، متالورژیست انگلیسی و در سال ۸۵ میلادی، این عنصر را به شکل Spiegeleisen، به منظور بهبود خاصیت انعطاف پذیری، به فولاد تبدیل می شود تا هدف خاص آن، حذف اکسیژن محلول اضافی، گوگرد و فسفر باشد.



( فروش ) های دیگر