تولید و ساخت اکسید منگنز در شرق تهران

Manganese oxide-1
Manganese oxide-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


یکی از قدیمی ترین و شاید منحصر به فرد ترین خیابان های تهران خیابان دماوند می باشد که توانسته سه منطقه مختلف را به هم متصل کند. محله دماوند که بیشتر به دلیل وجود همین خیابان شناخته می شود یکی از قدیمی ترین و سنتی ترین بافت ها را به خود اختصاص داده و از نظر بسیاری کارشناسان در صورت بروز زلزله فاجعه گسترده در آن رخ خواهد داد. دسترسی به این خیابان بسیار ساده بوده و شما می توانید از طریق خطوط ، و بی آر تی در آن تردد کنید.

شهریور و مهر را می‌توان ماه‌های رونق خرید و فروش خانه دانست. از سال‌های قدیم در شهر تهران شاهد افزایش خرید و فروش در پایان تابستان و آغاز پاییز بوده‌ایم. هر چند در سال‌های اخیر میزان خرید و فروش منازل مسکونی در این ایام نسبت به گذشته کاهش یافته است. اما هنوز هم بیشترین تعداد نقل و انتقال مسکن در دو ماه شهریور و ماه مهر ثبت می‌شود.

نارمک در گذشته به عنوان شاه راه اصلی ای که امامزاده صالح را به شرق و جنوب متصل می کرد شناخته می شد. در این آبادی نزدیک به یکصد نفر زندگی می کردند و حرفه اصلی آن ها باغداری بود. پس از دوران قاجاریه و با حضور رضاخان نارمک که به دلیل وجود باغ های انار شناخته می‌شد آهسته آهسته فرایند مدرن شدن خود را دنبال کرد و از سال به عنوان یکی از بخش های اصلی تهران به حساب آمد. مهمترین بخش نارمک میدان هفت حوض می باشد که از دیرباز آنرا به عنوان نماد این محله و حتی شرق تهران به حساب می آورند. بازار هفت حوض که در نزدیکی همین میدان راه اندازی شده است. از چهارراه سرسبز آغاز شده و به انتهای خیابان آیت منتهی می شود.


در حال حاضر حدود ۸۵تا درصد از کل تقاضا این عنصر متعلق به صنعت تولید فولاد، از جمله مولفه آهن سازی آن، می باشد که بیشترین تقاضای منگنز را به خود اختصاص داده است.. این عنصر، جزء کلیدی و اصلی فولاد ضد زنگ ارزان قیمت است. و این عنصر اغلب به صورت فرومنگنز (معمولاً حدود ۸ درصد منگنز) واسطه ای در فرآیندهای مدرن است..

دی‌اکسید منگنز (به انگلیسی: Manganese dioxide) با فرمول شیمیایی MnO یک ترکیب شیمیایی با شناسه پاب‌کم ۸ است.. که جرم مولی آن . g/mol می‌باشد. شکل ظاهری این ترکیب، جامد سیاه- قهوه‌ای است.. این ماده میتواند کاتالیزور خوبی برای آب اکسیژنه باشد.

قرار گرفتن در معرض هوای آلوده به ذرات دی اکسید منگنز میتواند منجر به مسمومیت با منگنز شود. منگنز دی اکسید به عنوان یک نوروکسین تجمعی طبقه بندی میشود. در صورت بلع، منگنز دی اکسید خطرناک و سمی است.. در صورت است.نشاق، منگنز دی اکسید سمی است. و باعث آسیب رساندن به اندامها از طریق تماس طولانی مدت یا مکرر میشود. منگنز دی اکسید ممکن است. بر روی ریه ها و سیستم عصبی مرکزی تاثیر بگذارد که این امر میتواند به افزایش حساسیت برونشیت، پولمونیت و اختلالات عصبی و روانی منجر شود.



( تولید و ساخت ) های دیگر