تولید و ساخت اکسید منگنز در شهر ری

Manganese oxide-1
Manganese oxide-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهرری جنوبی‌ترین منطقه‌ی تهران محسوب می‌شود که از آب و هوای معتدل و خشک برخوردار است.. دمای هوا در شهرری در گرم‌ترین روز سال به درجه سانتی گراد، و در سردترین روز زمستان به - درجه سانتی گراد می‌رسد. میزان بارش‌های سالیانه در این منطقه به طور میانگین عدد میلی‌متر را نشان می‌دهد. شهرری از لحاظ وسعت رتبه‌ی چهارم از میان شهر است.ان تهران را به خود اختصاص داده است.. میزان ترافیک شهرری در مقایسه با سایر مناطق تهران از وضعیت بهتری برخوردار است. و با رویکرد جدید شهرداری منطقه‌ی بهبود پیدا کرده است..

شهر ری یکی از قدیمی‌ترین و با سابقه‌ترین شهرهای ایران است. که زمان پدید آمدن به دوران آریایی‌ها باز می‌گردد. بسیاری از ما تا به حال بارها و بارها نام این شهر را شنیده‌ایم اما به طور دقیق نمی‌دانیم شهر ری کجاست و چه ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارد. برای آشنایی با این شهر و تاریخچه آن، تا انتهای این مطلب از

شهر ری در طول تاریخ نام‌‌های بسیاری را به خود گرفته است. که راکس، راگز، رغه، ارشکیه، ری شهر، ام البلاد و&#; از جمله این اسامی تاریخی هستند. بر طبق نوشته‌های موجود در اوستا، شهر ری را سیزدهمین شهری می‌دانند که در جهان ساخته شده است. و سکونت انسان‌ها در آن به حدود هشت هزار سال پیش از پیش از میلاد مسیح باز می‌گردد.


اثرات منگنز، عمدتا در دستگاه تنفسی و مغز رخ می دهد. علائم مسمومیت با منگنز توهم، فراموشی و آسیب عصبی است.. منگنز همچنین می تواند باعث پارکینسون، آمبولی ریه و برونشیت شود. وقتی مردان برای مدت طولانی تری در معرض منگنز، قرار بگیرند، ممکن است. ناتوان شوند.

گروه صنعتی هامون با بیش از سال سابقه در تولید طیف گسترده ای از مواد شیمیایی ، خدمات خود را در قالب تامین مواد شیمیایی سفارشی و ساخت ماشین آلات صنعتی، ارائه می نماید. از جمله خدمات این گروه، مشاوره، ساخت و راه اندازی خط تولید انواع مواد شیمیایی با بکارگیری نیروهای تحصیل کرده و کارآزموده برای صنعتگران گرامی می باشد

در صورت تماس منگنز دی اکسید با چشم و پوست، نواحی مورد نظر را فورا به مدت ۵ دقیقه با آب شستشو دهید؛ در صورت تحریک به پزشک مراجعه کنید. هنگام است.نشاق اکسید منگنز فرد را به هوای تازه انتقال دهید و در صورت نیاز از تنفس مصنوعی اما نه از نوع دهان به دهان و اکسیژن است.فاده کنید. بهتر است. هنگام کار با این ماده از تجهیزات ایمنی و محافظتی است.فاده کنید. در صورت بلع دی اکسید منگنز، است.فراغ را القا نکنید، دهان را با آب شسته و مقدار زیادی آب و یا شیر بنوشید. از است.نشاق گاز، دود، بخار و ذرات دی اکسید منگنز خودداری نمایید. دی‌ اکسید منگنز را در مخازن محکم دربسته در مکان خنک و خشک با تهویه مناسب و به دور از مواد کاهنده و قابل اشتعال نگهداری کنید.



( تولید و ساخت ) های دیگر