تولید و ساخت اکسید منگنز در شهرک صنعتی چهاردانگه

Manganese oxide-1
Manganese oxide-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


همان طور که عنوان شد، چهاردانگه تهران یک شهر صنعتی و تجاری به شمار می رود. به همین خاطر افراد زیادی برای خرید یا سفارش محصولات به این شهر مراجعه می کنند. همین عامل باعث شده که شهر رونق فراوانی گرفته و صنایع و فروشندگان زیادی برای تولید و عرضه محصولات خود به این شهر مراجعه کنند.

یکی از اصلی ترین دلایلی که چهاردانگه تهران را از دیگر بازارها متمایز می کند، تراکم صنایع مرتبط است.. همان طور که قبلاً اشاره کردیم، صنایع چوب از اصلی ترین پیش نیازهای کابینت و مبلمان است. که در چهاردانگه به وفور یافت می شود. همچنین تمام صنایع جانبی لازم از همان مراحل ابتدایی تا فروش در چهاردانگه گرد هم جمع شده اند.

قدرت چانه زنی در ایران بسیار حیاتی است.. ممکن است. شما کمترین سود را روی محصول خود بگذارید اما ایرانی ها دوست دارند باز هم قیمت کمتری پرداخت کرده و در نهایت سرافراز از فروشگاه شما خارج شوند. به قول معروف «پوزه فروشنده را به خاک بمالند.»


منگنز به دلیل خواص تثبیت کننده گوگرد، اکسید کننده و آلیاژسازی آن، برای تولید آهن و فولاد ضروری است.، همانگونه که اولین بار توسط رابرت فارستر موشت، متالورژیست انگلیسی و در سال ۸۵ میلادی، این عنصر را به شکل Spiegeleisen، به منظور بهبود خاصیت انعطاف پذیری، به فولاد تبدیل می شود تا هدف خاص آن، حذف اکسیژن محلول اضافی، گوگرد و فسفر باشد.

منگنز، فلزی نقره‌ای رنگ و مشابه آهن بوده و سخت و شکننده می‌باشد. این فلز به سختی به نقطه جوش می‌رسد اما به راحتی اکسید می‌شود. منگنز و یون‌های اصلی آن، پارامغناطیس هستند. همچنین مانند آهن در هوا به کندی کدر می‌شود و زنگ تولید می‌نماید.

فولاد حاوی ۸ تا ۵ درصد منگنز دارای مقاومت کششی بالا تا ۸ مگاپاسکال است.. فولاد با ٪ منگنز، در سال ۸۸ توسط رابرت هادفیلد کشف شد و هنوز هم به عنوان فولاد هادفیلد (منجمد) شناخته می شود. برای کلاه ایمنی فولادی ارتش انگلیس و بعداً توسط ارتش ایالات متحده مورد است.فاده قرار گرفت.



( تولید و ساخت ) های دیگر