تولید و ساخت اکسید منگنز در لواسان

Manganese oxide-1
Manganese oxide-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


هم‌چنین همراه داشتن دیگر ملزومات سفر، مانند البسه مطابق با فصل، کفش پیاده‌روی مناسب، کرم ضد‌آفتاب، شارژر، دوربین عکاسی برای ثبت لحظات شاد و به‌یاد ماندنی و غیره باعث می‌شود تا در طول سفر با مشکل و نگرانی مواجه نشوید. علاوه‌بر موارد ذکر شده، باید باتوجه به نحوه و زمان سفرتان دیگر تجهیزات لازم را هم فراهم کنید.

اگر خودرو شخصی ندارید کافی است. با مترو یا بی آر تی تا فلکه چهارم تهران‌پارس بیایید. اینجا می‌توانید سوار تاکسی‌های لواسان شوید. اگر می‌خواهید بدون دردسر خودتان را به ایستگاه لواسان برسانید بهتر است. سوار مترو شده و در ایستگاه حقانی از آن پیاده شوید. در ایستگاه حقانی برای آمدن به اینجا اتوبوس‌هایی وجود دارد. 

آبشار کفترلو در کیلومتری شمال روستای کند علیا در دره‌ای بسیار زیبا قرار گرفته است.. برای دسترسی به این آبشار از روستا باید حدود ٫۵ ساعت پیاده‌روی کنید یا می‌توانید این مسیر را با خودرو بروید؛ هرچند برای است.فاده از زیبایی‌های مسیر و پیچ‌وخم‌های جاده در میان باغ‌های گیلاس و آلبالو بهتر است. کمی پیاده‌روی را به جان بخرید. در فصل تابستان این مسیر به‌لطف سایه خنک درختان کوچه باغ‌ها و زیبایی چشم‌نواز آن‌ها، جذابیتی دوچندان پیدا می‌کند. 


اکسید منگنز (IV) در نوعی باتری سلول خشک، به عنوان گیرنده الکترون از روی، است.فاده شده است. و ماده سیاه در سلول های چراغ قوه از نوع کربن &#; روی است.. دی اکسید منگنز در هنگام تخلیه به اکسید منگنز-هیدروکسید (MnO(OH کاهش می یابد و از تشکیل هیدروژن در آند باتری جلوگیری می کند:

منگنز به دلیل خواص تثبیت کننده گوگرد، اکسید کننده و آلیاژسازی آن، برای تولید آهن و فولاد ضروری است.، همانگونه که اولین بار توسط رابرت فارستر موشت، متالورژیست انگلیسی و در سال ۸۵ میلادی، این عنصر را به شکل Spiegeleisen، به منظور بهبود خاصیت انعطاف پذیری، به فولاد تبدیل می شود تا هدف خاص آن، حذف اکسیژن محلول اضافی، گوگرد و فسفر باشد.

البته جهت تولید در صنایع شیمیایی همچون تولید سولفات منگنز ، کربنات منگنز ، پرمنگنات پتاسیم ، و… جز مصارف عمده به حساب می آید و با توجه به معادن موجود در کشور و درصدهای پایین آن (عمدتا زیر ۵ درصد هستند) متاسفانه مجبور به واردات در این زمینه از آفریقا و یا ساحل عاج و دیگر کشورها شدیم.



( تولید و ساخت ) های دیگر