تولید و ساخت اکسید منگنز در ملارد

Manganese oxide-1
Manganese oxide-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در نزدیکی بافت شهری ملجا دو امامزاده جلیل القدر قراردارد یکی امام زاده قاسم علیه السلام از نوادگان امام حسن مجتبی علیه السلام که در کنار کوه روستای بیدگنه واقع شده و دیگری امامزاده ابراهیم علیه السلام که از فرزندان امام علی النقی علیه السلام میباشد و در محل آرامستان فعلی شهر ملارد قرار دارد

شهرستان ملارد از شمال با فردیس، از جنوب با دهستان جوقین و از مغرب با ماهدشت هم‌جوار است.. زلزله مورخ آذر در ساعت : به قدرت ۵٫ ریشتر در عمق کیلومتری زمین به وقوع پیوست و کشته و حدود ۵ زخمی بر جای گذاشت. منطقه سر آسیاب شهرستان ملارد به دلیل بافت شهری فرسوده و ساخت خانه های غیر قانونی و غیر ایمن و تجمع زیاد جمعیت در این منطقه، در برابر زلزله و بلا های طبیعی بسیار آسیب پذیر بوده و باعث نگرانی مردم این منطقه شده است..

ملارد در جلگه و دشتی واقع شده که اطراف آن تمدن های بسیاری از عصر آهن و و تا اشکانیان و ساسانیان ، دوران پیش از تاریخ و حتی دوران اسلامی وجود دارد. مهمترین نقطه تاریخی که در حوزه حریم کنونی ملارد وجود دارد تپه باستانی بالکین در متری جنوب روستای مهرچین است. که وسعتی بیش از هکتار دارد سفال‌های به دست آمده از بالکین نشان از است.قرار فرهنگ عصر آهن ، و را دارد و میتوان گفت تمدنی بیش از هزار ساله دارد


همچنین منگنز در خوراک دام و افزودنی های کودهای گیاهی در کشاورزی، در باتریهای خشک و شیمیایی، پرمنگنات، صنایع کبریت سازی، سرامیک، شیشه و آجر، الکترود جوشکاری، فروسیلیکومنگنز، تولید فریت‌ها، تصفیه آب، هیدرومتالوژی، افزودنی های سوخت و &#; کاربرد دارد.

در حال حاضر حدود ۸۵تا درصد از کل تقاضا این عنصر متعلق به صنعت تولید فولاد، از جمله مولفه آهن سازی آن، می باشد که بیشترین تقاضای منگنز را به خود اختصاص داده است.. این عنصر، جزء کلیدی و اصلی فولاد ضد زنگ ارزان قیمت است. و این عنصر اغلب به صورت فرومنگنز (معمولاً حدود ۸ درصد منگنز) واسطه ای در فرآیندهای مدرن است..

در صنایع کود سازی عمدتا از اکسید منگنز است.فاده میگردد که با توجه به کمبود این ماده از دی اکسید آن است.فاده مینمایند. از جمله صنایع دیگر شیشه سازی ، کبریت سازی و رنگ سازی و همچنین ساخت آجرهای رنگی و صنایع باتری سازی است.فاده میگردد.



( تولید و ساخت ) های دیگر