تولید و ساخت اکسید منگنز در ناحیه صنعتی آیینه ورزان

Manganese oxide-1
Manganese oxide-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


برزین گستر فعالیت خود را با هدف تولید مواد اولیه و تامین نیازهای صنعت آغاز نمود. این شرکت با دارا بودن کادری مجرب و سابقه موثر در صنعت توانسته بخشی از نیازهای اولیه صنایع را مرتفع کند و همواره با ارائه محصولاتی با کیفیت و مهندسی شده رضایت مشتریان خود را جلب نموده است.. خط مشي اصلي كيفيت مديريت اين شركت بر پايه بهبود مستمر است.وار بوده و از اين طريق افزايش رضايت مشتريان دنبال مي شود.

دی‌اکسید منگنز (به انگلیسی: Manganese dioxide) با فرمول شیمیایی MnO یک ترکیب شیمیایی با شناسه پاب‌کم ۸ است.. که جرم مولی آن . g/mol می‌باشد. شکل ظاهری این ترکیب، جامد سیاه- قهوه‌ای است.. این ماده میتواند کاتالیزور خوبی برای آب اکسیژنه باشد.

قرار گرفتن در معرض هوای آلوده به ذرات دی اکسید منگنز میتواند منجر به مسمومیت با منگنز شود. منگنز دی اکسید به عنوان یک نوروکسین تجمعی طبقه بندی میشود. در صورت بلع، منگنز دی اکسید خطرناک و سمی است.. در صورت است.نشاق، منگنز دی اکسید سمی است. و باعث آسیب رساندن به اندامها از طریق تماس طولانی مدت یا مکرر میشود. منگنز دی اکسید ممکن است. بر روی ریه ها و سیستم عصبی مرکزی تاثیر بگذارد که این امر میتواند به افزایش حساسیت برونشیت، پولمونیت و اختلالات عصبی و روانی منجر شود.



( تولید و ساخت ) های دیگر