فروش اکسید کبالت در بومهن

Oxide carbonate-1
Oxide carbonate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


منطقه بومهن منطقه‌ای قدیمی است. و وجود آثار تاریخی در توابع آن، اثبات‌کننده این مسأله است.. در سمت جنوب این شهر دهستانی به نام گلخندان وجود دارد و واقع شدن قلعه‌ای تاریخی در این روستا (که ماجراهای مهمی را هم از سرگذرانده)، اهمیت بسزایی به آن‌جا بخشیده است.. از اهمیت این دژ همین بس که طبق اسناد تاریخی، در قرن نهم هجری قمری یکی از حاکمان محلی به نام ملک کاووس پس از شورش در برابر حکومت مرکزی به این‌جا پناه آورد.

اگر که به طرف شمال شرقی بومهن حرکت کنید و وارد بلوار امام رضا بشوید، به مرقد امامزاده سلطان مطهر خواهید رسید. جدا از جنبه‌های معنوی، وجود قبرهایی از دوران صفوی در محوطه امامزاده نشان‌دهنده اهمیت تاریخی این بنا است.. البته متأسفانه به دلیل ناآگاهی برخی افراد در هنگام هم‌سطح سازی گورهای موجود در صحن، برخی از سنگ قبرها آسیب دیده‌اند و برخی از بین رفته‌اند.

از جاذبه‌های نزدیک به شهر رودهن، امامزاده سلطان مطهر است. که در مسیر جاده هراز و در فاصله ۵ کیلومتری شهر بومهن قرار گرفته است.. معماری بنای امامزاده مطهر دارای نقشه هشت ضلعی بوده و بنابر بر روایات، متعلق یکی از نوادگان امام صادق (ع) است.. در محوطه این بنا قبرهایی متعلق به دوران صفویه وجود دارد که متاسفانه تعدادی از آنها از بین رفته است..


کبالت تا حدودی یک عنصر واکنشی است.. با اکسیژن موجود در هوا ترکیب می شود، اما آتش نمی گیرد و نمی سوزد مگر اینکه به صورت پودر باشد. کبالت توانایی واکنش با اکثر اسیدها برای تولید گاز هیدروژن را دارد. با این حال کبالت با آبی که در دمای اتاق است. واکنش نشان نمی دهد.

نانو ذرات اکسید کبالت به صورت پودر تولید و به بازار عرضه می شوند. این ماده از ذرات اکسید کبالت با قطر کمتر از نانومتر تشکیل شده است.. نانو ذرات اکسید کبالت به عنوان یک نانو ذرات مغناطیسی دارای کاربردهای متعدد در میکروباکتری ها، نانوسیم ها و کاربردهای آلیاژ و کاتالیزورهای خاص است.. همچنین در سنسورهای دما و گاز و در دستگاه های الکتروکرومیک نیز قابل است.فاده است.. مهمتر از همه این ماده در سنتز آلی و در کاتالیزورهای ناهمگن و به عنوان یک ماده کاتالیزوری الکترونگاتیو مفید است.. این ذرات نانو توسط تولید کنندگان به صورت کلی و جزئی به فروش می رسند که البته قیمت آن نیز با توجه به نوسانات بازار قیمت گذاری می شود.

کبالت سولفات یک ماده صورتی ملایم، سمی و کریستالی است. که اغلب در صنعت به عنوان یک ماده خشک کن در رنگ ها و جوهرها و باتری های ذخیره سازی و همچنین در بسیاری از محصولات تجاری و مصرفی مورد است.فاده قرار می گیرد. این ماده در آب محلول است. و فرمول شیمیایی آن نیز COSO است.. این ترکیب همچنین به عنوان مکمل کبالت برای پیشگیری و درمان کمبود کبالت و به عنوان محلول پاشی و یا است.فاده با کودهایی مانند کلرید پتاسیم قابل است.فاده است..همچنین یک عنصر کلیدی در تولید باتری های لیتیوم یونی است. که برد و دوام را برای خودروهای برقی فراهم می کند.



( فروش ) های دیگر