تولید و ساخت اکسید کبالت در شهر جدید اندیشه

Oxide carbonate-1
Oxide carbonate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اگر قصد سکونت در شهر جدید اندیشه را دارید، باید بدانید فاز سه بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. این فاز بهترین موقعیت جغرافیایی و کمترین فاصله از تهران را دارد و به دلیل قرار گیری در مرکز شهر اندیشه، دسترسی مناسبی به دیگر فازها و امکانات آنها دارد. ساختمان های تجاری و گردشگری بسیاری در آن ساخته شده اند و واحدهای مسکونی مجلل در آن دیده می شود. تراکم جمعیت متناسب با امکانات شهری است. و به دلیل طی شدن مراحل رشد اقتصادی، قیمت مسکن در فاز سه به ثبات نسبی رسیده است.، در نتیجه برخلاف سکونت، این فاز احتمالا برای سرمایه گذاری چندان مناسب نخواهد بود.

ساخت این فاز از سال و با واگذاری قطعات زمین های ویلایی و آپارتمانی آغاز گردید، مساحت فاز دو بالغ بر هکتار بوده و فاصله آن از سایر فازها نسبتا زیاد است.. این فاز در شمال غربی فاز یک و غرب فاز سه واقع شده و اغلب واحدهای مسکونی در آن با متراژ بالا هستند.

اگرچه از لحاظ جغرافیایی این شهر در محدوده اقلیم گرم و خشک قرار دارد لاکن مجاورت آن با کوهپایه های جنوبی البرز و قرار داشتن آن در مسیر بادهای معروف شهریار علاوه بر آن که منجر به آن شده که در اغلب ایام سال از هوای پاک و مطبوعی برخودار باشد همچنین در بسیاری از روزهای بهار و تابستان و بخشی از پاییز، وزش بادهای مذکور که از روی کشتزارهای است.انهای البرز و قزوین عبور می کنند لطافت و خنکای مطبوعی در هوای شهر ایجاد می کنند.


اکسیدکبالت از ترکیب پایدار است.. این ماده بی بو است. و طعم خاصی هم ندارد. فرم تجاری اکسیدکبالت به رنگ خاکستری تیره بوده که گاهی به بلورهای قهوه ای سبز نیز تبدیل می گردد. از خواص اکسیدکبالت این است. که در آب و آمونیوم هیدروکسید و الکل نامحلول بوده و یا به طورجزئی حل می شود. ترکیب فوق در اسیدهای معدنی داغ و قلیا محلول است.. این ماده در اسیدهای قوی بدون نیاز به گرم شدن حل می گردد، اما برای حل شدن در اسیدهای ضعیف نیاز است. تا مقداری حرارت داده شود.

این ماده در همه دماها با ایجاد رنگ متالیک فلزی برای لعابکاری مورد است.فاده قرار می گیرد. کبالت قدرتمندترین رنگ در صنایع تولید سرامیک است. که در اکثر سیستم ها پایدار است.. این ماده مانند مس در طول اکسیداسیون به صورت فعال ذوب می شود. درک دقیق اینکه پودر اکسید کبالت چیست و چگونه تجزیه می شود بسیار پیچیده است..

بیشتر به عنوان رنگدانه در صنعت سرامیک و شیشه برای رساندن رنگ سیاه یا آبی به محصول نهایی است.فاده می شود. این ترکیب دارای فرمول شیمیایی CoO با وزن مولکولی .۸ g/cm و چگالی . g/cm است.. این پودر به رنگ سیاه است. و ماهیت نامحلول در آب را نشان می دهد.



( تولید و ساخت ) های دیگر