فروش اکسید کبالت در شهرک صنعتی شمس آباد

Oxide carbonate-1
Oxide carbonate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


عملیات اجرایی شهرک صنعتی شمس‌آباد در سال با وسعتی بالغ بر سه هزار هکتار به عنوان بزرگترین شهرک صنعتی ایران و خاورمیانه پایه‌گذاری گردید. در حال حاضر کلیه زمین‌های صنعتی آن با قرار داد منعقده واگذار گردید که در حال حاضر تعداد واحدهای صنعتی فعال در این شهرک بالغ بر واحد صنعتی بوده و وسعت زمین‌های صنعتی به دوبخش با مقدار هکتار آن طرح موجود و ۸ هکتار آن در طرح توسعه است..

با توجه به فعالیتی که در کارخانه مورد نظر دارید، مساحت کارخانه و امکاناتی که در آن وجود دارد، قیمت‌ها برای اجاره یا خرید سوله کاملاً متفاوت خواهد بود. فرآیند خرید کارخانه و سایر املاک صنعتی، با املاک معمولی کمی متفاوت است. و مراحل قانونی بسیار زیادی دارد.

این شهرک صنعتی تقریباً فاصله نزدیکی به شهر تهران دارد. اگر شما بخواهید به صورت عادی و با تاکسی از شهر تهران به سمت این شهرک بروید، حدود ۵ کیلومتر باید بپیمایید که این مسافت برای شما تقریباً برابر با ۵ دقیقه خواهد بود. البته باید گفت این شهرک صنعتی ایستگاه‌های مخصوص به خود را دارد که پرسنل و نیروی کار همه روزه می‌توانند در ایستگاه‌های خط حاضر شوند و به محل کار خود بروند.


مجموعه نانوذرات اکسید کبالت (CoO) از ذراتی با قطرهای حدود نانومتر تشکیل شده است. و در چندین صنعت کاربرد دارد. نانوذرات اکسید کبالت (CoO) به دلیل نسبت سطح به حجم بالا، هزینه کم، پایداری شیمیایی و فیزیکی عالی به عنوان کاندیدای غیرمجاز برای تخریب فوتوکاتالیستی مورد مطالعه قرار گرفته‌اند.

نمک های کبالت معمولاً با فعالیت اسیدهای مناسب بر روی فلز کبالت یا اکسید کبالت ساخته می شوند. برخی از نمک های کبالت، به ویژه ترکیبات آلی آن خشک کننده های عالی رنگ ها، لاک و جوهر هستند. لینولات های کبالت، رزین‌ها، اولئات ها، است.ئارات ها و نفتنات ها حاوی تا درصد کبالت هستند که برای کاربردهای مختلف مورد است.فاده قرار می گیرند.

کبالت سولفات یک ماده صورتی ملایم، سمی و کریستالی است. که اغلب در صنعت به عنوان یک ماده خشک کن در رنگ ها و جوهرها و باتری های ذخیره سازی و همچنین در بسیاری از محصولات تجاری و مصرفی مورد است.فاده قرار می گیرد. این ماده در آب محلول است. و فرمول شیمیایی آن نیز COSO است.. این ترکیب همچنین به عنوان مکمل کبالت برای پیشگیری و درمان کمبود کبالت و به عنوان محلول پاشی و یا است.فاده با کودهایی مانند کلرید پتاسیم قابل است.فاده است..همچنین یک عنصر کلیدی در تولید باتری های لیتیوم یونی است. که برد و دوام را برای خودروهای برقی فراهم می کند.



( فروش ) های دیگر