فروش اکسید کبالت در شهرک صنعتی پیشوا

Oxide carbonate-1
Oxide carbonate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهرک صنعتی پیشوا به مساحت هکتار در تاریخ // تاسیس و بر اساس آخرین آمار . هکتار واگذار و قرارداد منعقد گردید. تعداد واحدهای فعال به واحد رسیده است. که منجر به اشتغال نفر در محل فعلی و ظرفیت هزار نفر در صورت تکمیل شده است..

شرکت مرکز پانل ، کنسرسیومی از فعالان باسابقه در صنعت فولاد است. که با تکیه بر توان فنی و تخصصی و سال‌ها تجربه‌ی پیشکسوتان فولاد شاغل در این شرکت‌ها، در راستای تامین نیاز مشتریان و خرید آگاهانه آن‌ها از بازار ساندویچ پانل ایران فعالیت می‌کند. با اتکا به پشتوانه سخت افزاری خود نظیر انبار به مساحت ده هزار متر مربع با سالن سرپوشیده، تامین و بازرگانی ساندویچ پانل، ارائه گواهینامه معتبر جهت تضمین کیفیت محصولات، خدمات پشتیبانی تا لحظه تحویل و نیز ارائه خدمات ویژه صنایع تولیدی کشور به صورت اختصاصی، تلاش دارد تا فضای امنی را برای مصرف کنندگان ایجاد نماید.

شهرک صنعتی پیشوا به مساحت هکتار در تاریخ // تاسیس و بر اساس آخرین آمار . هکتار واگذار و قرارداد منعقد گردید. تعداد واحدهای فعال به واحد رسیده است. که منجر به اشتغال نفر در محل فعلی و ظرفیت هزار نفر در صورت تکمیل شده است..


همچنین در صنایع شیمیایی برای تولید نمک کبالت است.فاده می شود. پودر اکسید کبالت یک ترکیب بی بو با درجه خلوص بالا است. و اثربخشی عالی را تضمین می کند. به طور یکنواخت پخش می شود و در عین حال ظاهر و رنگ جذابی به ظروف سفالی، سرامیک و مینا می دهد.

سیلیکون دی اکساید چیست؟  سیلیکون دی اکساید که به عنوان سیلیکا شناخته می شود، یک جزء مهم شن و ماسه به حساب می آید ولی با این وجود، این ماده در اشکال گوناگون دیگری نیز یافت شده است.. سیلیکون دی اکساید عمدتا در دو شکل بلورین و آمورف در طبیعت یافت میشود. سیلیکا جزیی از سنگ های قیمتی

نانو اکسید کبالت یک پودر سفید با ساختار کریستال اسپینل است. که به عنوان یک ماده مغناطیسی مهم و نیمه هادی نوع P شناخته می شود. این ماده برای انسان به عنوان یک ماده مضر درجه بندی می شود و برای محیط زیست نیز خطرناک است. بنابراین در صورت تماس مستقیم می تواند باعث واکنش های پوستی آلرژیک شود. نانو اکسید کبالت را می توان با است.فاده از شرایط مختلف مصنوعی به روش بارش همگن تهیه کرد که از طریق تجزیه حرارتی هیدروکسیدهای کبالت در هوا در ۵ درجه سانتی گراد تولید می شوند. این ماده به عنوان حامل کاتالیزور و به عنوان یک ماده فعال الکترود، در شیشه و رنگ چینی و رنگدانه ها قابل است.فاده است..



( فروش ) های دیگر