تولید و ساخت اکسید کبالت در شهریار

Oxide carbonate-1
Oxide carbonate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


مجموعه تلویزیونی شهریار به کارگردانی کمال تبریزی در ۸ ساخته شد و در آن جلوه‌هایی از زندگی این شاعر به تصویر کشیده شده است.، این مجموعه در سال ۸ از شبکه دوم سیما به نمایش درآمد و از سوی برخی فرزندان شهریار مورد انتقاد قرار گرفت.

شهریار شاعر سه زبانه است.. او به همه زبانها و ملتها احترامی کامل دارد. در اشعار او بر خلاف برخی از شعرای قومگرا نه تنها هیچ توهینی به ملل غیر نمی شود بلکه او در جای اشعارش می کوشد تا با هر نحو ممکن سبب انس زبانهای مختلف را فراهم کند. اشعار او به سه زبان ترکی آذربایجانی،فارسی و عربی است. .

هنر نیز جایگاه پررنگی در زندگی شهریار داشت. او علاوه بر شاعری، در موسیقی و خطاطی نیز ماهر بود و یکی از نوازنده‌های بنام سه‌تار در تبریز به شمار می‌آمد، طوری که گفته می‌شود آن‌قدر خوب سه‌تار می‌نواخت که اشک است.ادش ابوالحسن صبا را نیز جاری می‌کرد. 


نانو ذرات اکسید کبالت به صورت پودر تولید و به بازار عرضه می شوند. این ماده از ذرات اکسید کبالت با قطر کمتر از نانومتر تشکیل شده است.. نانو ذرات اکسید کبالت به عنوان یک نانو ذرات مغناطیسی دارای کاربردهای متعدد در میکروباکتری ها، نانوسیم ها و کاربردهای آلیاژ و کاتالیزورهای خاص است.. همچنین در سنسورهای دما و گاز و در دستگاه های الکتروکرومیک نیز قابل است.فاده است.. مهمتر از همه این ماده در سنتز آلی و در کاتالیزورهای ناهمگن و به عنوان یک ماده کاتالیزوری الکترونگاتیو مفید است.. این ذرات نانو توسط تولید کنندگان به صورت کلی و جزئی به فروش می رسند که البته قیمت آن نیز با توجه به نوسانات بازار قیمت گذاری می شود.

بطور معمول تا ۵ گرم (۵ اونس تا پوند) اکسید کبالت در هر تن شیشه برای ایجاد رنگ آبی در شیشه های ساختمانی، بطری ها و شیشه های فیلتر نوری مورد است.فاده قرار می گیرد. برای خنثی کردن رنگ زرد آهن در ظروف و شیشه های پنجره، مقادیر کمی اکسید کبالت، تا ۵ گرم (. تا . اونس) در هر تن شیشه مورد نیاز است..

کبالت در درجه اول به عنوان یک محصول جانبی از معدن نیکل و مس است.خراج می شود. از آنجا، کبالت با ذوب احیا کننده تولید می شود. این ترکیب در درجه اول در باتری های لیتیوم یون است.فاده می شود. از دهه ، تولید معدن کبالت در جهان در جمهوری دموکراتیک کنگو متمرکز شده است..



( تولید و ساخت ) های دیگر