تولید و ساخت اکسید کبالت در غرب تهران

Oxide carbonate-1
Oxide carbonate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


منطقه تهران در شرق تهران واقع شده است. و بر اساس سرشماره سال دارای جمعیت هزار نفری است.. دانشگاه علم و صنعت مهمترین دانشگاه واقع در منطقه تهران است. که جزو یکی از برترین دانشگاه های کشور محسوب میشود. نارمک، وحیدیه و مجیدیه معروف ترین محله های این منطقه هستند. محله های منطقه عبارتند از :

صادقیه هم مثل پونک در دو منطقه و ۵ شهرداری تهران قرار گرفته و دو بزرگراه اشرفی اصفهانی و محمدعلی جناح حدفاصل این دو منطقه در صادقیقه است.. صادقیه پیش از انقلاب به اسم آریاشهر شناخته می‌شده و البته هنوز در بین تهرانی‌ها با آریاشهر شناخته می‌شود. صادقیه، ارمکان و بلوار فردوس همگی جزء از صادقیه محسوب می‌شوند.

صادقیه یا آریاشهر که بسیاری آن را امروزه به عنوان یکی از میدان اصلی ترین تهران یاد می کنند. صادقیه یکی از مناطق کلیدی شهر تهران است. که در خود خیابان های جناح ، آیت الله کاشانی ، اشرفی اصفهانی و علامه جعفری را در خود جای داد و در اصل از آن به عنوان مرکز غرب تهران یاد می کنند. آغاز ساخت و ساز در این محله نسبت به دیگر مناطق دیگر غرب زودتر آغاز شد و اولین مرحله ساخت و ساز در آن به زمان ناصرالدین شاه قاجار باز می گردد.


گلیسیرین چیست؟ گلیسیرین یک مایع ویسکوز، غیرفرار، با طعم شیرین و بوی مطلوب می باشد که به گروه الکل ها از ترکیبات آلی تعلق دارد. نقطه ذوب گلیسیرین درجه سانتی گراد و نقطه اشتعال آن درجه سانتی گراد است.. گلیسیرین در تمامی غلظت ها با آب و الکل امتزاج پذیر است.. بعد از اتا

مجموعه نانوذرات اکسید کبالت (CoO) از ذراتی با قطرهای حدود نانومتر تشکیل شده است. و در چندین صنعت کاربرد دارد. نانوذرات اکسید کبالت (CoO) به دلیل نسبت سطح به حجم بالا، هزینه کم، پایداری شیمیایی و فیزیکی عالی به عنوان کاندیدای غیرمجاز برای تخریب فوتوکاتالیستی مورد مطالعه قرار گرفته‌اند.

همچنین در صنایع شیمیایی برای تولید نمک کبالت است.فاده می شود. پودر اکسید کبالت یک ترکیب بی بو با درجه خلوص بالا است. و اثربخشی عالی را تضمین می کند. به طور یکنواخت پخش می شود و در عین حال ظاهر و رنگ جذابی به ظروف سفالی، سرامیک و مینا می دهد.



( تولید و ساخت ) های دیگر