تولید و ساخت اکسید کبالت در فیروزکوه

Oxide carbonate-1
Oxide carbonate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


 هنگام بازدید از دریاچه، حواستان باشد که آب آن آشامیدنی نیست و به دلیل وجود گوگرد در آب آن،‌ مزه تلخی دارد. در اطراف دریاچه آهنک،‌ منطقه سرسبزی به نام بالا چشمه وجود دارد که چشمه جوشانی در آن وجود دارد. آب این چشمه که از دل کوه‌ها سرازیر می‌شود،‌ آشامیدنی و خنک است.. در این منطقه غاری نیز وجود دارد که در گذشته،‌ به‌عنوان پناهگاه از آن است.فاده می‌شد.

برج سنگی مزداران در روستایی به همین نام و در کیلومتری فیروزکوه قرار گرفته است.. این برج در نوک صخره‌ای سنگی و در مرتفع‌ترین قسمت روستا ساخته شده است.. همین ویژگی نشان می‌دهد که کاربرد عمده این برج در گذشته، نگهبانی و محافظت از روستا بوده.

آب و هوای آن در زمستان، بسیار سرد و یخبندان می‌شود؛ بنابراین اگر تجربه جدی در زمینه طبیعت‌گردی در زمستان ندارید، بهتر است. فصل‌های تابستان و بهار به این روستا بروید. در این روستا می‌توانید در دشت‌های وسیع آن کمپ بزنید و یا به یکی از اتاق‌های اقامتی در یکی از باغ‌های مردم محلی بروید.


کبالت سولفات یک ماده صورتی ملایم، سمی و کریستالی است. که اغلب در صنعت به عنوان یک ماده خشک کن در رنگ ها و جوهرها و باتری های ذخیره سازی و همچنین در بسیاری از محصولات تجاری و مصرفی مورد است.فاده قرار می گیرد. این ماده در آب محلول است. و فرمول شیمیایی آن نیز COSO است.. این ترکیب همچنین به عنوان مکمل کبالت برای پیشگیری و درمان کمبود کبالت و به عنوان محلول پاشی و یا است.فاده با کودهایی مانند کلرید پتاسیم قابل است.فاده است..همچنین یک عنصر کلیدی در تولید باتری های لیتیوم یونی است. که برد و دوام را برای خودروهای برقی فراهم می کند.

اکسید کبالت نانو ممکن است. برای بهبود پایداری ابعادی آند و جلوگیری از تجمع ذرات در طی فرآیندهای شارژ و تخلیه لیتیوم بر روی بسترها لنگر شود. برای اینکه بتوان از خواص مختلف نانوذرات اکسید کبالت بهره برد،باید در کنترل اندازه، تک پراکندگی و ساختار کریستالی دقت زیادی کرد.

کبالت در درجه اول به عنوان یک محصول جانبی از معدن نیکل و مس است.خراج می شود. از آنجا، کبالت با ذوب احیا کننده تولید می شود. این ترکیب در درجه اول در باتری های لیتیوم یون است.فاده می شود. از دهه ، تولید معدن کبالت در جهان در جمهوری دموکراتیک کنگو متمرکز شده است..



( تولید و ساخت ) های دیگر