تولید و ساخت اکسید کبالت در ناحیه صنعتی بیجین ری

Oxide carbonate-1
Oxide carbonate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


ناحیه صنعتی بيجين ري واقع در است.ان: تهران واقع در شهرستان: ري آدرس: جاده قدیم قم -تهران جنب پلیس راه حسن اباد مساحت کل ناحیه(کیلومتر): 30 مساحت فاز عملیاتی(کیلومتر): 30 مساحت صنعتی(کیلومتر): 19 تعداد قراردادهای منعقده: 41 تعداد واحد های به بهره برداری رسیده: 10 تعداد طرحهاي در حال ساخت و ساز: 31 تعداد اشتغال واحدهای به بهره برداری رسیده(نفر): 191 مساحت واگذار شده(هکتار): 15.63


نانو اکسید کبالت یک پودر سفید با ساختار کریستال اسپینل است. که به عنوان یک ماده مغناطیسی مهم و نیمه هادی نوع P شناخته می شود. این ماده برای انسان به عنوان یک ماده مضر درجه بندی می شود و برای محیط زیست نیز خطرناک است. بنابراین در صورت تماس مستقیم می تواند باعث واکنش های پوستی آلرژیک شود. نانو اکسید کبالت را می توان با است.فاده از شرایط مختلف مصنوعی به روش بارش همگن تهیه کرد که از طریق تجزیه حرارتی هیدروکسیدهای کبالت در هوا در ۵ درجه سانتی گراد تولید می شوند. این ماده به عنوان حامل کاتالیزور و به عنوان یک ماده فعال الکترود، در شیشه و رنگ چینی و رنگدانه ها قابل است.فاده است..

اکسید کبالت نانو به عنوان آند باتری ‌های لیتیوم یونی است.فاده می‌ شود. نانوذرات اکسید کبالت، نسبت سطح به حجم بالا و طول مسیر کوتاهی را برای انتقال کاتیون لیتیوم ارائه می ‌دهند که منجر به ظرفیت تخلیه بالا و برگشت‌پذیری بالا در چرخه می ‌شود.

مجموعه نانوذرات اکسید کبالت (CoO) از ذراتی با قطرهای حدود نانومتر تشکیل شده است. و در چندین صنعت کاربرد دارد. نانوذرات اکسید کبالت (CoO) به دلیل نسبت سطح به حجم بالا، هزینه کم، پایداری شیمیایی و فیزیکی عالی به عنوان کاندیدای غیرمجاز برای تخریب فوتوکاتالیستی مورد مطالعه قرار گرفته‌اند.



( تولید و ساخت ) های دیگر