تولید و ساخت ایزوپروپیل الکل در اسلامشهر

Isopropyl alcohol-1
Isopropyl alcohol-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


  حضرت امامزاده عقیل (ع)از نوادگان حضرت عباس بن علی بن ابی طالب (ع) است. .بقعه او در خیابان شهید مدنی اسلام شهر واقع شده است. .بنای بقعه در مساحتی حدود متر مربع قرار دارد .پلان بنا مستطیل شکل دارای گنبدی خشتی است. .نمای بیرونی بقعه با کاشیهای معرق آبی ،زرد و فیروزه ای رنگ پوشیده شده و بر روی کاشیها کتیبه های زیادی به خط کوفی و نستعلیق کتیبه های زیادی به خط کوفی و نستعلیق وجود دارد .ضریح مشبک روی مرقد درسال در اصفهان ساخته شده و در حرم مطهر نصب گردیده است. . اصالت بنای بقعه به دوره صفویه باز می گردد و در دوره های قاجاریه و معاصر نیز مورد مرمت قرار گرفته و قسمتهایی به آن افزوده شده است. .نام این بقعه در فهرست آثار تاریخی میراث فرهنگی است.ان تهران به ثبت رسیده است.

مربوط به دوره اشکانیان است. و در شهرستان اسلام‌شهر، شهرک واوان واقع شده و این اثر در تاریخ آذر با شمارهٔ ثبت ۵۵ به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.. اینتپه در کنار «شهرک واوان» قرار دارد. طبق مطالعات انجام شده تپه واوان جزو غار تهران بود و دروازه غار تهران به این تپه منتهی می شد. آنچه در این تپه کشف شده بنایی است. که اتاق منظم دارد. شکل اتاق ها نشان می دهد که این بنا به مردم عادی تعلق نداشته و به احتمال زیاد بنایی نظامی یا دولتی بوده است.. درهای ورودی اتاق های بنا از یک جهت باز می شود. اتاق ها دارای دیوار مشترک هستند و اندازه آنها نیز یکسان است..

از این شهرستان تاکنون اثر تاریخی و باستانی در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده‌ است.. این منطقه به دلیل مرغوبیت و حاصلخیزی زمین‌های مستعد کشاورزی، وجود رودخانه‌های پرآب، رشته قنات‌های جاری و نزدیکی به تهران از دیرباز مورد توجه بوده‌است. محوطه باستانی مافین آباد اسلامشهر که به دلیل حفاری‌های غیرمجاز آسیب دیده‌، دارای کهن‌ترین دوره تاریخی است. که دیرینگی آن به هزاره پنجم پیش از میلاد می‌رسد.


ایزوپروپیل الکل ممکن است. به طور متناوب در برابر قارچ موثر باشد اما در برابر اسپور قارچ موثر نیست. درمان کپک و قارچ به طور کلی مشکل رطوبت در نظر گرفته می شود. است.فاده از یک پاک کننده سطح ممکن است. تأثیر کمی در از بین بردن قارچ داشته باشد. سفید کننده و پراکسید هیدروژن بیشتر با شیوع کپک و قارچ مرتبط هستند.

ایزوپروپیل الکل اولیه با ترکیب آب و پروپن در یک واکنش هیدراتاسیون یا با هیدروژناسیون است.ون تولید شد. دو راه برای فرآیند هیدراتاسیون وجود دارد و هر دو فرآیند نیاز به جدا شدن ایزوپروپیل الکل از آب و سایر محصولات فرعی با تقطیر دارند. ایزوپروپیل الکل و آب یک آزوتروپ تشکیل می دهند و توسط تقطیر ساده به .% ایزوپروپیل الکل  و /% آب تبدیل می شود. ایزوپروپیل الکل خالص یا بی آب، با تقطیر آزوتروپیک و ایزوپروپیل الکل مرطوب با است.فاده از دی اسیوپروپیل اتر یا سیکلوهگزان به عنوان عوامل آزئوتروپ ساخته می شود.

ایزوپروپیل الکل است.ریل شده و به ایزوپروپیل است.ات، یک حلال دیگر می رسد. این ماده با دی سولفید کربن و هیدروکسید سدیم واکنش نشان می دهد و سدیم ایزوپروپیلگزانتات، علف کش و معرف شناورسازی سنگ می دهد. ایزوپروپیل الکل با تتراکلرید تیتانیوم و فلز آلومینیوم واکنش می دهد و به ترتیب ایزوپروپوکسیدهای تیتانیوم و آلومینیوم را می دهد، اولی کاتالیزور است. و دومی یک واکنش شیمیایی است.. این ترکیب با فعالیت به عنوان یک دهنده هیدروژن در انتقال هیدروژناسیون، به خودی خود می تواند به عنوان یک واکنش شیمیایی عمل کند.



( تولید و ساخت ) های دیگر