تولید و ساخت ایزوپروپیل الکل در بهارستان

Isopropyl alcohol-1
Isopropyl alcohol-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


مالک اولیه میدان بهارستان، محمدحسن خان سردار بود که آن را به علی‌خان حاجب‌الدوله مقدم مراغه‌ای فروخت. مراغه‌ای بهارستان را به میرزا حسین سپهسالار فروخت و وی باغ بزرگی در آن بنا کرد. از‌این‌رو به نام باغ سپهسالار شهرت داشت.

از مهم‌ترین اتفاقات در این میدان می‌توان به ایجاد نخستین مجلس قانون‌گذاری در دوره مشروطه، به توپ بستن مجلس زیر نظر لیاخوف روسی، راه‌پیمایی مخالفان و موافقان دکتر مصدق و... اشاره کرد. برخی از رویداد تاریخی بهارستان شامل موارد زیر می‌شود:

تهران به‌عنوان پایتخت ایران در طول حیات خود محل وقوع رویدادهای تاریخی متعددی بوده است.. یکی از مشهورترین نقاط شهر از این نظر میدان بهارستان است.. میدان بهارستان تهران از مهم‌ترین و قدیمی‌ترین میدان‌های پایتخت است. که نظاره‌گر رویدادهای تلخ و شیرین بسیاری بوده است.. با کجارو همراه باشید.


ایزوپروپیل الکل است.ریل شده و به ایزوپروپیل است.ات، یک حلال دیگر می رسد. این ماده با دی سولفید کربن و هیدروکسید سدیم واکنش نشان می دهد و سدیم ایزوپروپیلگزانتات، علف کش و معرف شناورسازی سنگ می دهد. ایزوپروپیل الکل با تتراکلرید تیتانیوم و فلز آلومینیوم واکنش می دهد و به ترتیب ایزوپروپوکسیدهای تیتانیوم و آلومینیوم را می دهد، اولی کاتالیزور است. و دومی یک واکنش شیمیایی است.. این ترکیب با فعالیت به عنوان یک دهنده هیدروژن در انتقال هیدروژناسیون، به خودی خود می تواند به عنوان یک واکنش شیمیایی عمل کند.

ایزوپروپیل الکل که با نام -پروپانول نیز شناخته می شود، یک مایع بی رنگ، آتش گیر، با بویی قوی است.. این ماده با نام های ایزوپروپانول و پروپان -ال نیز شناخته می شود. کاربردهای این ماده بسیار زیاد است. اما یکی از کاربردهای دم دستی آن، پدهای الکلی ای هستند که برای انجام تزریقات مورد است.فاده قرار می گیرند. این ماده ساده ترین الکل نوع دوم است.. این ماده ایزومر ساختاری پروپانول و اتیل متیل اتر است.. این ماده قابل ترکیب با

کاربرد IPA در اتومبیل ها، یکی از مهم ترین کاربردهای این الکل است.. این ماده به عنوان مواد افزودنی سوختی در خودروها، به عنوان ضد یخ در شیشه های ماشین، در ساخت مایعات شست و شوی خودروها و برای حذف آثار روغن ترمز از سیستم های هیدرولیکی مورد است.فاده قرار می گیرد.



( تولید و ساخت ) های دیگر