تولید و ساخت ایزوپروپیل الکل در تهران

Isopropyl alcohol-1
Isopropyl alcohol-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


معاونت برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا، مسئولیت سرپرستی و برنامه‌ریزی امور مربوط به برنامه‌های جامع و کلی شهرداری تهران را بر عهده دارد. همین‌طور مدیریت منابع انسانی اعم از امور است.خدامی منابع انسانی، ارزیابی عملکرد، آموزش و نگه‌داشت منابع انسانی از دیگر وظایف این نهاد است..

رشته‌کوه البرز به قسمت شرقی، مرکزی و غربی تقسیم می‌شود. است.ان تهران در بخش مرکزی این رشته‌کوه جای دارد. بخش مرکزی رشته‌کوه البرز به قسمت شمالی، میانی و جنوبی تقسیم می‌شود. بخش محدودی از این ارتفاعات در است.ان تهران و مابقی در است.ان مازندران واقع شده‌است.

جریان‌های هوایی، اثرگذاری زیادی در آب‌وهوای تهران دارند. وزش باد غالب از سمت غرب سبب می‌شود که غرب شهر همواره در معرض هوای تازه قرار گیرد؛ با وجود اینکه این باد دود و آلودگی نواحی صنعتی غرب را به همراه می‌آورد، وزش شدید آن می‌تواند هوای آلوده را از شهر تهران بیرون ببرد.


الکل ایزوپروپیل را اولین محصول پتروشیمی می نامند. سه روش مختلف برای تولید این ماده وجود دارد که عبارتند از: هیدراتاسیون غیرمستقیم پروپیلن ، هیدراتاسیون مستقیم پروپیلن و هیدروژناسیون کاتالیستی است.ون. هیدراتاسیون غیرمستقیم ، که به آن فرآیند اسید سولفوریک نیز گفته می شود ، تنها روشی بود که برای تولید ایزوپروپانول در سراسر جهان مورد است.فاده قرار گرفت تا اینکه اولین فرآیند هیدراتاسیون مستقیم تجاری در سال آغاز شد. هر روش مزایا و معایبی دارد. به عنوان مثال ، هیدراتاسیون مستقیم نسبت به هیدراتاسیون غیر مستقیم با واسطه اسید سولفوریک خورنده کمتری است.. با این حال ، روش مستقیم ، برخلاف فرآیند غیرمستقیم ، به یک پروپیلن خالص نیاز دارد ، که می تواند از یک جریان تصفیه شده رقیق است.فاده کند

این روش، نسبت به روش قبلی مدرن تر است.. این مسیر شامل هیدراسیون مستقیم شیمیایی پروپیلن با خلوص (-٪) است. که دیگر نیازمند اسید سولفوریک نیست. در این روش، پروپیلن و آب را گرم می کنند. و سپس مخلوط مایع و بخار حاصل شده را تحت فشار قرار می دهند. در ادامه مواد به دست آمده، را وارد راکتور می کنند. (راکتور باید حاوی ماده پلی سولفون یا PSU باشد.) و در نهایت، از تقطیر محلول آبی تولید می شود.

یکی از دلایل خرید ایزوپروپیل توسط مشتریان این است. که طیف گسترده ای از ترکیبات غیر قطبی را در خود حل می‌کند. همچنین در مقایسه با اتانول، به سرعت تبخیر شده و هیچ روغنی باقی نمی‌گذارد. در مقایسه با سایر حلال‌های جایگزین نسبتا غیر سمی است.. سمیت کم IPA، موجب افزایش محبوبیت آن در اکثر صنایع شده است..



( تولید و ساخت ) های دیگر