تولید و ساخت ایزوپروپیل الکل در جنوب تهران

Isopropyl alcohol-1
Isopropyl alcohol-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


این محله به نسبت دیگر محله های جنوب تهران  قدمت زیادی ندارد و حداکثر قدمت آن به دهه قبل باز میگردد، درواقع محله ی کوی فردوس جزء زمینها و مراتع اطراف تهران بوده که بعد ها یعنی حدود سال با احداث کارخانه جاتی چون شیر پاستوریزه پاک ، شرکت ویتانا و شرکت تولید دارو، افراد شاغل در این کارخانجات شروع به خرید زمین های اطراف آن ها نموده و ساخت و ساز انجام داده اند،همین امر سبب شد رفته رفته این محله به محله ای مسکونی تبدل گردد؛بیشتر ساکنین این محله در مقایسه با سایر محله های جنوب تهران، مهاجر بوده و اکثرا ترک و کرد زبانند.

یکی از محله های جنوبی تهران که در منطقه قرار گرفته و از سال تاسیس شده ولی پیش از این بیشتر به عنوان نهم آبان شناخته می شده است.. علت نام گذاری این محله به عنوان آبان تولد فرزند محمد رضا پهلوی بوده ولی این محله پس از روز دانشجو نامگذاری شده است.. بسیاری از افراد این محله را به عنوان اولین بخشی از تهران قلمداد می کنند که قابلیت است.فاده از گاز طبیعی را برای ساکنین فراهم آورد.

از مناطق بیست و دوگانه شهر تهران، مناطق ،۸،،،۵ و را مناطق جنوبی تهران می‌گویند. این قسمت از شهر در سال‌های دور به علت فقدان امکانات، به عنوان پایین‌شهر خطاب می‌شد. متاسفانه هنوز هم عده‌ای چنین دیدی به جنوب تهران دارند. اما این دیدگاه به هیچ وجه درست نیست.


ایزوپروپیل الکل، به ویژه در محلول های بین تا درصد الکل با تا درصد آب خالص، به سرعت ضد میکروب در برابر باکتری ها، قارچ ها و ویروس ها است.. به طور قابل توجهی، غلظت های بالاتر الکل باعث ایجاد خواص ضد باکتری، ویروس کش یا قارچ کش مطلوب تری نمی شوند.

ایزوپروپیل الکل در آب، اتانول، اتر و کلروفرم قابل اختلاط است.. این ماده اتیل سلولز، پلی وینیل بوتیرال، بسیاری از روغن ها، آلکالوئیدها، لثه ها و رزین های طبیعی را حل می کند. برخلاف اتانول یا متانول، ایزوپروپیل الکل با محلول های نمکی قابل اختلاط نیست و می توان با افزودن نمکی مانند کلرید سدیم، آن را از محلول های آبی جدا کرد. این فرآیند به طور عامیانه نمک زدایی نامیده می شود و باعث جدا شدن ایزوپروپیل الکل غلیظ به لایه ای مجزا می شود.

وجود آب عامل مهمی در تخریب یا جلوگیری از رشد میکروارگانیسم های بیماری زا با ایزوپروپیل الکل است.. آب به عنوان یک کاتالیزور عمل می کند و نقشی اساسی در دناتوره سازی پروتئین های غشای سلول رویشی دارد. محلول های ٪ IPA با نفوذ بیشتری به دیواره سلول که در کل سلول نفوذ می کند، تمام پروتئین ها را منعقد می کند و بنابراین میکروارگانیسم از بین می رود. مقدار آب اضافی تبخیر را کند می کند، بنابراین زمان تماس سطح را افزایش می دهد و اثربخشی را افزایش می دهد. غلظت ایزوپروپیل الکل بیش از ٪ فوراً پروتئین ها را منعقد می کند. در نتیجه، یک لایه محافظ ایجاد می شود که از پروتئین های دیگر در برابر لخته شدن بیشتر محافظت می کند. محلول ها> ٪ IPA باکتری ها را از بین می برد، اما گاهی اوقات برای ضد عفونی کردن به مدت تماس بیشتری احتیاج دارند و شرایطی به وجود می آید که این میکرواوگانیسم ها بدون اینکه از بین بروند، در حالت خاموش قرار بگیرند. در این تجزیه و تحلیل، یک محلول ٪ ایزوپروپیل الکل در کمتر از ثانیه باعث از بین رفتن میکرواورگانیسم ها می شود، با این حال محلول ٪ با زمان تماس بیش از دو ساعت بی اثر است.. برخی از مواد ضد عفونی کننده اسپورها را که به عنوان مواد ضدعفونی کننده شیمیایی طبقه بندی می شوند، از بین می برند.



( تولید و ساخت ) های دیگر