فروش ایزوپروپیل الکل در جنوب تهران

Isopropyl alcohol-1
Isopropyl alcohol-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


جنوب تهران بزرگترین بخش پایتخت است. که شامل منطقه آن نیز میشود . بیشتر ساکنین آنرا سطح متوسط جامعه تشکیل میدهند . جنوب تهران همچنین بعنوان قدیمی ترین بخش تهران در کنار مرکز تهران شناخته میشود چرا که شهر تهران در گذشته محدود به اراضی جنوب تهران امروزی میشده است. و شکل گیری پایتخت نیز از همین ناحیه آغاز شده است. . امروزه همزمان با گسترش امکانات شهری در پایتخت و وفور وسایل حمل و نقل عمومی مانند اتوبوس ، مترو و brt در جنوب تهران ، اتصال آن به محله های

منطقه تهران دارای بافت قدیمی و تا حدودی فرسوده است. که در جنوب غربی تهران قرار دارد، سابقه ی شکل گیری و زندگی در این محله را به سال نسبت داده اند، عمده ی جمعیت این مناطق را مهاجرانی که در دهه های تا به این منطقه آمدند تشکیل داده اند.

یاخچی آباد که یکی از محله های مشهور منطقه تهران می باشد امروزه بیشتر به دلیل مدرن سازی سریع که در آن آغاز شده است. شناخته می شود. این محله که در جنوب نازی آباد قرار گرفته از شمال به خیابان تولایی و از جنوب به بزرگراه آزادگان ختم می شود و بسیاری از افرادی که در آن زندگی می کنند آذری زبانانی هستند که از شهرهای شمال غربی کشور مهاجرت کرده و در آنجا سکونت گزیده اند. یاخچی در زبان آذری به معنی خوب و یا زیبا می باشد که به فضاهای سبز پیشین قرار گرفته در این منطقه اشاره دارد. از طرفی بسیاری از افراد عنوان می‌کنند اسم اصلی این منطقه یاغچی‌آباد می باشد به معنی منطقه ای که تحت تأثیر کارخانه روغن سازی نام گذاری شده است..


ایزوپروپانول به عنوان یک ماده ضد عفونی کننده و الکل مالشی مورد است.فاده می گیرد. الکل ازوپروپیل به هیج وجه مصرف خوراکی ندارد. قرار گرفتن در عرض این ماده باعث آسیب‌های عصبی، کبد، کلیه، عروق قلبی و مغزی می‌شود. بعضی از افراد از این الکل برای مست کردن است.فاده می کنند که منجر به مسمومیت شدید می شود. علایم مسمومیت با ایزوپروپانول شامل درد معده، سرگیجه، مشکل تنفسی و کند شدن تنفس، افت فشار خون، افزایش ضربان قلب، کاهش دمای بدن، تهوع و است.فراغ، لکنت، سوزش و درد در گلو و در موارد شدیدتر کما می باشد. مصرف خوراکی این ماده موجب مسمومیت حاد می شود و لازم است. بلافاصله با فوریت های پزشکی تماس گرفته شود .

ایزوپروپیل الکل ممکن است. به طور متناوب در برابر قارچ موثر باشد اما در برابر اسپور قارچ موثر نیست. درمان کپک و قارچ به طور کلی مشکل رطوبت در نظر گرفته می شود. است.فاده از یک پاک کننده سطح ممکن است. تأثیر کمی در از بین بردن قارچ داشته باشد. سفید کننده و پراکسید هیدروژن بیشتر با شیوع کپک و قارچ مرتبط هستند.

ماده شیمیایی مورد نظر در ساختار خود سه اتم کربن دارد که در یک زنجیره کربنی با یک دیگر پیوند دارند . هر یک از اتم های کربن که در انتهای زنجیره کربنی قرار دارند ، با پیوند یگانه به سه عدد اتم هیدروژن متصل شده اند و اتم کربن در وسط این ترکیب از یک طرف به اتم هیدروژن و از طرف دیگر به یک گروه هیدروکسیل وصل است. .



( فروش ) های دیگر