تولید و ساخت ایزوپروپیل الکل در دیزین

Isopropyl alcohol-1
Isopropyl alcohol-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


فرق تله کابین با انواع تله‌های موجود در پیست اسکی دیزین این است. که به جای نیمکت‌های ساده و شناور در آسمان، شما در ارتفاعات چندین متری روی صندلی‌های خود در کابین‌هایی نشسته‌اید که از ایستگاهی به ایستگاه دیگر که ویژگی‌های متفاوتی به لحاظ ارتفاع و دسترسی دارند می‌روید.

دوچرخه‌سواری نیز یکی دیگر از تفریحاتی است. که در دیزین وجود دارد؛ اما با دوچرخه‌سواری معمولی تفاوت‌هایی دارد. در دیزین، دوچرخه‌سواری کوهستانی وجود دارد که مهارت و تجربه خاصی را می‌طلبد؛ بنابراین هرکسی نمی‌تواند از پس آن بربیاید. افراد حرفه‌ای در این زمینه، دوچرخه‌سواری خود را با حرکات نمایشی همراه می‌کنند.

برای بازگشایی پیست اسکی دیزین در فصل زمستان نیاز است. مقدار مشخصی برف در منطقه وجود داشته باشد؛ پس لازم است. مسافران پیش از مراجعه، از شرایط بازگشایی پیست اطلاع پیدا کنند. با توجه به اینکه امسال (سال ) در ماه آذر شاهد برف در ارتفاعات بودیم، ممکن است. بلیط فروشی از ابتدای دی ماه آغاز شود. در زمان بازگشایی مجموعه می توانید جهت


سد پوست به محافظت از پوست در برابر آلرژن ها ، باکتری ها و از بین رفتن آب کمک می کند. هنگامی که سد پوست مختل می شود ، می تواند باعث تحریک و حساسیت شود. با این حال ، این ادعا که الکل ممکن است. مانع پوست را مختل کند ، به نظر نمی رسد که اعتبار آن را داشته باشد. تنها زمانی که ممکن است. این اتفاق بیفتد این است. که اگر مانع پوست در حال حاضر مختل شود ، در این حالت ، الکلها ممکن است. حساسیت این امر را تشدید کنند.

ساختار ایزوپروپیل الکل به گونه‌ ای است. که بدن انسان توانایی متابولیزه کردن آن را ندارد. به همین علت حتی در صورت نوشیدن مقدار اندکی از ایزوپروپیل الکل، خطر مرگ فرد را تهدید می کند. افرادی که پس از نوشیدن ایزوپروپیل الکل زنده می مانند، بینایی خود را به صورت کامل از دست می ‌دهند و دچار کوری دائم می شوند.

ایزوپروپیل الکل یک آزئوتروپ با آب تشکیل می دهد، که نقطه جوش . درجه سانتیگراد  معادل . درجه فارنهایت و ترکیب . درصد وزنی ایزوپروپیل الکل % را ایجاد می کند. مخلوط های آب و ایزوپروپیل الکل دارای نقاط ذوب افسرده هستند. طعم آن کمی تلخ است.، و نوشیدن آن بی خطر نیست. ایزوپروپیل الکل با کاهش دما به طور فزاینده ای لزج می شود و در - درجه سانتیگراد معادل - درجه فارنهایت، منجمد می شود.



( تولید و ساخت ) های دیگر