فروش ایزوپروپیل الکل در شمال تهران

Isopropyl alcohol-1
Isopropyl alcohol-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


منطقه تهران در شرق تهران واقع شده است. و بر اساس سرشماره سال دارای جمعیت هزار نفری است.. دانشگاه علم و صنعت مهمترین دانشگاه واقع در منطقه تهران است. که جزو یکی از برترین دانشگاه های کشور محسوب میشود. نارمک، وحیدیه و مجیدیه معروف ترین محله های این منطقه هستند. محله های منطقه عبارتند از :

انتخاب یک محله مناسب برای زندگی دغدغه همیشگی ما بوده است.. خصوصا در سال‌های اخیر با تبدیل شدن زمین و مسکن به یک کالای سرمایه‌ای، این دغدغه مهم‌تر هم شده است. و بسیاری از افراد سعی دارند پول خود را برای خرید خانه در جایی صرف کنند که بیشترین سود را برایشان  داشته باشد. البته همیشه هم سودِ بیشتر، عامل انتخاب منطقه برای خرید یا اجاره خانه نیست و عواملی مانند میزان توسعه‌یافتگی، قیمت منطقه، آب‌وهوا و شرایط زیست‌محیطی نیز در انتخاب افراد تاثیر دارند؛ بنابراین برای خرید یا

دروس که از آن به عنوان دره روس ها نیز یاد می شود در مجاورت محله قلک قرار گرفته و از مهم ترین محله های تهران به حساب می آید. این محله که بخشی از منطقه تهران می باشد بیشتر به دلیل خیابان بندی اصولی و بر اساس است.انداردهای جهانی شناخته می شود. این منطقه از نظر قدمت ابتدا تصور می شد به زمان قاجاریه باز می گردد ولی اکتشافات باستان شناسی نشان می دهد زندگی در این منطقه به هزاران سال می رسد.


بی آب به معنای ساده این است. که یک محلول فاقد آب است. و به طور کلی دارای غلظت ٪ + است.. ایزوپروپیل الکل که ٪ فاقد آب باشد امکان پذیر نیست زیرا پس از قرار گرفتن در معرض هوای مرطوب بلافاصله آب را جذب می کند. الکل های بی آب با کیفیت بالا خلوص . + تولید می کنند.

ایزوپروپیل الکل که با نام -پروپانول نیز شناخته می شود، یک مایع بی رنگ، آتش گیر، با بویی قوی است.. این ماده با نام های ایزوپروپانول و پروپان -ال نیز شناخته می شود. کاربردهای این ماده بسیار زیاد است. اما یکی از کاربردهای دم دستی آن، پدهای الکلی ای هستند که برای انجام تزریقات مورد است.فاده قرار می گیرند. این ماده ساده ترین الکل نوع دوم است.. این ماده ایزومر ساختاری پروپانول و اتیل متیل اتر است.. این ماده قابل ترکیب با

از جمله تفاوت های این دو ماده شیمیایی می توان به میزان سمیت آن ها اشاره کرد. در واقع می توان گفت که میزان سمیت ایزوپروپیل الکل نسبت به اتانول بسیار کمتر است.. همچنین در موارد بسیار زیادی ایزوپروپیل الکل سریع تر از اتانول عمل می کند و زمان کمتری برای از بین بردن باکتری ها نیاز دارد.



( فروش ) های دیگر