تولید و ساخت ایزوپروپیل الکل در شهرک صنعتی خوارزمی

Isopropyl alcohol-1
Isopropyl alcohol-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهرک خوارزمی در تاریخ // با مساحتی بالغ بر هکتار تأسیس و تا به امروز حدود . هکتار واگذار شده است.. همین طور تعداد قراردادهای به نتیجه رسید نیز به قرارداد رسیده است.. همچنین باعث اشتغال به کار نفر در این شهرک شده است..

شرکت مرکز پانل ، کنسرسیومی از فعالان باسابقه در صنعت فولاد است. که با تکیه بر توان فنی و تخصصی و سال‌ها تجربه‌ی پیشکسوتان فولاد شاغل در این شرکت‌ها، در راستای تامین نیاز مشتریان و خرید آگاهانه آن‌ها از بازار ساندویچ پانل ایران فعالیت می‌کند. با اتکا به پشتوانه سخت افزاری خود نظیر انبار به مساحت ده هزار متر مربع با سالن سرپوشیده، تامین و بازرگانی ساندویچ پانل، ارائه گواهینامه معتبر جهت تضمین کیفیت محصولات، خدمات پشتیبانی تا لحظه تحویل و نیز ارائه خدمات ویژه صنایع تولیدی کشور به صورت اختصاصی، تلاش دارد تا فضای امنی را برای مصرف کنندگان ایجاد نماید.

شهرک صنعتی خوارزمی به یکی از بهترین و بزرگ ترین شهرک های صنعتی تهران تبدیل می شود و با است.ان تهران فاصله قابل توجهی دارد. با توجه به اینکه می توان مسیر این شهرک صنعتی به است.ان تهران را با است.فاده از جاده های مختلف کوتاه کرد، سرمایه گذاری هایی برای احداث جاده های جدید انجام شده است..


ایزوپروپیل الکل طیف وسیعی از ترکیبات غیر قطبی را حل می کند. این ماده همچنین به سرعت تبخیر می شود، در مقایسه با اتانول تقریباً ردپای روغن باقی می گذارد و در مقایسه با حلال های جایگزین نسبتاً غیر سمی است.. بنابراین، به طور گسترده ای به عنوان یک حلال و به عنوان یک مایع تمیز کننده، به ویژه برای حل روغن ها است.فاده می شود. این ماده به همراه اتانول، ان-بوتانول و متانول در گروه حلال های الکل قرار دارد که حدود / میلیون تن از آن ها در سال در سراسر جهان مورد است.فاده قرارگرفته است..

بخار الکل ایزوپروپیل نسبت به هوا متراکم تر و قابل اشتعال است. و دامنه اشتعال آن بین تا / درصد در هوا است.. باید آن را از گرما و شعله آزاد دور نگه داشت. گزارش شده است. که تقطیر الکل ایزوپروپیل بر روی منیزیم باعث تشکیل پراکسیدها می شود که ممکن است. پس از غلظت منفجر شود. از مضرات ایزوپروپیل الکل این است. که این ماده تحریک کننده پوست است.، بنابراین است.فاده از دستکش محافظ توصیه می شود. از عوارض خوردن ایزوپروپیل الکل، مسمومیت و مشکلات تنفسی است..

ایزوپروپانول خوراکی نمی باشد. در مقایسه با سایر الکل ها در بدن انسان به شکل متفاوتی متابولیزه می شود و نوشیدن مقادیر اندکی از این الکل می تواند منجر به مرگ یا در کسانی که زنده مانده اند به کوری دائمی مبتلا شوند. دوز مرگ آور این ماده در بزرگسالان اونس است..



( تولید و ساخت ) های دیگر