فروش ایزوپروپیل الکل در شهرک صنعتی چهاردانگه

Isopropyl alcohol-1
Isopropyl alcohol-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


هنگامی که تمام نیازهای یک تولیدکننده برای تولید یک محصول در یک محدوده کوچک تأمین شود، در هزینه ها به شدت صرفه جویی خواهد شد. همین مسئله باعث شده که قیمت تمام شده محصولات برای تولیدکننده کمتر شود و در نهایت فروشنده و خریدار نیز متحمل هزینه های کمتری شده و سود همه مهره های دخیل در این معامله افزایش یابد.

قدرت چانه زنی در ایران بسیار حیاتی است.. ممکن است. شما کمترین سود را روی محصول خود بگذارید اما ایرانی ها دوست دارند باز هم قیمت کمتری پرداخت کرده و در نهایت سرافراز از فروشگاه شما خارج شوند. به قول معروف «پوزه فروشنده را به خاک بمالند.»

هنگامی که یک صنعت خاص به یک محدوده کوچک منعطف می شود، پیش نیازهای آن نیز کم کم گرد آن جمع می شوند. مبل و کابیت یکی از پرشمارترین محصولات چهاردانگه تهران هستند. چوب نیز جزو اصلی ترین مصالح در تولید این دو محصول است.. به همین دلیل صنعت چوب در این شهر بسیار پر رونق است..


ایزوپروپیل الکل در آب، اتانول، اتر و کلروفرم قابل اختلاط است.. این ماده اتیل سلولز، پلی وینیل بوتیرال، بسیاری از روغن ها، آلکالوئیدها، لثه ها و رزین های طبیعی را حل می کند. برخلاف اتانول یا متانول، ایزوپروپیل الکل با محلول های نمکی قابل اختلاط نیست و می توان با افزودن نمکی مانند کلرید سدیم، آن را از محلول های آبی جدا کرد. این فرآیند به طور عامیانه نمک زدایی نامیده می شود و باعث جدا شدن ایزوپروپیل الکل غلیظ به لایه ای مجزا می شود.

ایزوپروپیل الکل ممکن است. از طریق هیدروژناسیون است.ون تهیه شود. دراین روش است.ون به طور معمول از پروپن از طریق فرآیند کومن تهیه می شود. بسته به ارزش محصولات ممکن است. از نظر اقتصادی نیز باقی بماند. مسئله شناخته شده تشکیل MIBK و سایر محصولات خود متراکم است.. نیکل یکی از کاتالیزورهای اصلی صنعتی بود، کاتالیزورهای مدرن اغلب از مواد دو فلزی پشتیبانی می کنند. این فرایند بسیار کارآمد و آسان است..

وجود آب عامل مهمی در تخریب یا جلوگیری از رشد میکروارگانیسم های بیماری زا با ایزوپروپیل الکل است.. آب به عنوان یک کاتالیزور عمل می کند و نقشی اساسی در دناتوره سازی پروتئین های غشای سلول رویشی دارد. محلول های ٪ IPA با نفوذ بیشتری به دیواره سلول که در کل سلول نفوذ می کند، تمام پروتئین ها را منعقد می کند و بنابراین میکروارگانیسم از بین می رود. مقدار آب اضافی تبخیر را کند می کند، بنابراین زمان تماس سطح را افزایش می دهد و اثربخشی را افزایش می دهد. غلظت ایزوپروپیل الکل بیش از ٪ فوراً پروتئین ها را منعقد می کند. در نتیجه، یک لایه محافظ ایجاد می شود که از پروتئین های دیگر در برابر لخته شدن بیشتر محافظت می کند. محلول ها> ٪ IPA باکتری ها را از بین می برد، اما گاهی اوقات برای ضد عفونی کردن به مدت تماس بیشتری احتیاج دارند و شرایطی به وجود می آید که این میکرواوگانیسم ها بدون اینکه از بین بروند، در حالت خاموش قرار بگیرند. در این تجزیه و تحلیل، یک محلول ٪ ایزوپروپیل الکل در کمتر از ثانیه باعث از بین رفتن میکرواورگانیسم ها می شود، با این حال محلول ٪ با زمان تماس بیش از دو ساعت بی اثر است.. برخی از مواد ضد عفونی کننده اسپورها را که به عنوان مواد ضدعفونی کننده شیمیایی طبقه بندی می شوند، از بین می برند.



( فروش ) های دیگر