فروش ایزوپروپیل الکل در شهریار

Isopropyl alcohol-1
Isopropyl alcohol-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


مجموعه تلویزیونی شهریار به کارگردانی کمال تبریزی در ۸ ساخته شد و در آن جلوه‌هایی از زندگی این شاعر به تصویر کشیده شده است.، این مجموعه در سال ۸ از شبکه دوم سیما به نمایش درآمد و از سوی برخی فرزندان شهریار مورد انتقاد قرار گرفت.

شهریار، با نام کامل سید محمدحسین بهجت تبریزی (Seyyed Mohammad Hossein Behjat Tabrizi)، یازدهم دی‌ماه سال در روستای خشگناب در حوالی تبریز چشم به جهان گشود. پدرش حاج میرآقا خشگنابی یکی از وکلای تبریز بود و مادرش خانم ننه نام داشت. او در خانواده‌ای پرجمعیت بزرگ شد و هفت خواهر و پنج برادر داشت.

شهریار، با نام کامل سید محمدحسین بهجت تبریزی، که با منظومه‌ی «حیدر بابایه سلام» و اشعاری چون «حالا چرا» و مناجات «علی ای همای رحمت» شناخته می‌شود، آن‌قدر در ادبیات ایران تأثیرگذار بوده که سالروز درگذشت وی در تقویم رسمی کشور به نام «روز شعر و ادب پارسی» نام‌گذاری شده است..


حلال های شیمیایی متعددی در دنیای صنعت وجود دارد که با خواص و ویژگی های منحصر به فردی در امور مختلف مورد است.فاده قرار می گیرند. یکی از حلال های شیمیایی که امروزه به وفور در صنایع گوناگون است.فاده می‌ شود، ایزوپروپیل الکل می باشد. مزیت است.فاده از این حلال، نسبت به سایر حلال های شیمیایی، غیر سمی بودن آن است.. به همین علت می ‌توان از این ماده در صنایع مختلف است.فاده کرد. از او پروپیل الکل به عنوان یک مایع پاک کننده و حلال کثیفی ها و چربی ها نیز است.فاده می شود.

انتظار می رود است.فاده از الکل مالشی به عنوان مواد اولیه برای تولید است.ون پایدار باقی بماند، زیرا فرایند غالب است.ون اکسیداسیون کومن است.. همچنین، IPA در تولید سایر مواد شیمیایی مانند متیل ایزوبوتیل کتون ، متیل ایزوبوتیل کاربنول ، ایزوپروپیلامین و ایزوپروپیل است.ات مصرف می­ شود. است.فاده از ایزوپروپیل اتر به عنوان یک اتر سوخت ممکن است. به یک منبع خروجی مهم برای الکل ایزوپروپیل تبدیل شود.

ایزوپروپیل الکل اولیه با ترکیب آب و پروپن در یک واکنش هیدراتاسیون یا با هیدروژناسیون است.ون تولید شد. دو راه برای فرآیند هیدراتاسیون وجود دارد و هر دو فرآیند نیاز به جدا شدن ایزوپروپیل الکل از آب و سایر محصولات فرعی با تقطیر دارند. ایزوپروپیل الکل و آب یک آزوتروپ تشکیل می دهند و توسط تقطیر ساده به .% ایزوپروپیل الکل  و /% آب تبدیل می شود. ایزوپروپیل الکل خالص یا بی آب، با تقطیر آزوتروپیک و ایزوپروپیل الکل مرطوب با است.فاده از دی اسیوپروپیل اتر یا سیکلوهگزان به عنوان عوامل آزئوتروپ ساخته می شود.



( فروش ) های دیگر