تولید و ساخت ایزوپروپیل الکل در فیروزکوه

Isopropyl alcohol-1
Isopropyl alcohol-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اگر می‌خواهید در میان تمام جاذبه‌های طبیعی فیروزکوه و تهران،‌ جایی را انتخاب کنید که طبیعت بکر و کوچه‌باغ‌های آرام و زیبا داشته باشد، روستای سیمین دشت برای شما بهترین انتخاب است.. اولین نکته درباره این روستا این است. که در منطقه‌ای کوهستانی قرار گرفته است.. ارتفاع کوه‌هایی که این روستا را احاطه کرده‌اند، گاهی تا متر نیز می‌رسند.

برای رسیدن به دریاچه آهنک با ماشین،‌ ابتدا باید به روستای سیمین دشت بروید و پس از آن، مسیری خاکی را یا باید دقیقه با ماشین و یا ساعت پیاده، طی کنید. ناگهان در میان بیابان، نیزاری کوچک را خواهید دید که دریاچه آهنک در دل آن پنهان شده است..

در این دشت کمی است.راحت می‌کنید تا خود را برای عبور کردن از تنگه دوم، یعنی تنگه سا، آماده کنید. تنگه سا،‌ مسیری کوتاه‌تر اما سخت‌تر دارد. در این مسیر قرار است. کمی مهارت‌های صخره‌نوردی و سنگ‌نوردی  شما به چالش کشیده شود؛ اما مطمئن باشید با تمام سختی ارزش تماشای آبشار ساواشی را دارد.


قیمت مواد شیمیایی هر روزه در حال تغییر است. . قیمت ایزوپروپیل الکل نیز همچون سایر مواد شیمیایی ، روزانه دستخوش تغییرات بسیاری می شود . به همین علت برای اطلاع از آخرین قیمت ترکیب شیمیایی و همچنین نحوه پرداخت و ارسال محصول می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید .

شماتیک یک فرآیند معمولی در هیدرتاسیون مستقیم پروپیلن در شکل () آورده شده است.. تفاوت اصلی بین فرآیندهای مستقیم و غیرمستقیم این است. که فشار بسیار بیشتری برای فرآیند هیدرتاسیون مستقیم لازم است.. هیدراتاسیون مستقیم پروپیلن فرآیند بهتری برای تولید ایزوپروپیلن است. زیرا از برخی مشکلات خوردگی و محیطی که در فرآیندهای هیدرتاسیون غیر مستقیم ایجاد می‌شود جلوگیری می‌کند.

هیدراتاسیون مستقیم در فشارهای زیاد در حضور کاتالیزورهای اسیدی جامد، پروپن و آب را تحت فشار قرار می دهد. این نوع فرآیند معمولاً به پروپیلن با خلوص بالاتر از ٪ نیاز دارد. از هیدراتاسیون مستقیم بیشتر در اروپا است.فاده می شود.



( تولید و ساخت ) های دیگر