فروش ایزوپروپیل الکل در فیروزکوه

Isopropyl alcohol-1
Isopropyl alcohol-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


رودخانه مهاباد از میان این روستا عبور می‌کند و عاملی مهم در حاصلخیزی و رونق کشاورزی در این منطقه شده است.. یکی از دیدنی‌های این روستای زیبا، حمام تاریخی آن است. که به دوران قاجار برمی‌گردد؛ اما در دوران صفویه ساخته شده است..

آب و هوای آن در زمستان، بسیار سرد و یخبندان می‌شود؛ بنابراین اگر تجربه جدی در زمینه طبیعت‌گردی در زمستان ندارید، بهتر است. فصل‌های تابستان و بهار به این روستا بروید. در این روستا می‌توانید در دشت‌های وسیع آن کمپ بزنید و یا به یکی از اتاق‌های اقامتی در یکی از باغ‌های مردم محلی بروید.

از نظر ویژگی‌های آب و هوایی و اقلیمی، این شهرستان دارای زمستان سرد و تابستان معتدل و خنک می‌باشد. متوسط بارندگی سالانه سال ۸ در این میلی‌متر بوده و حداکثر بارندگی ساعته / و تعداد روزهای یخبندان روز می‌باشد.


فروش ایزوپروپیل الکل با بهترین کیفیت توسط شرکت نگین تجارت پیام انجام می شود. ایزوپروپیل الکل از جمله محصولات کاربرد ای در دنیای صنعت محسوب می‌ شود و فعالان صنایع گوناگون از این ماده به عنوان ماده اولیه و یا ثانویه است.فاده می کنند.

ایزوپروپیل الکل یک آزئوتروپ با آب تشکیل می دهد، که نقطه جوش . درجه سانتیگراد  معادل . درجه فارنهایت و ترکیب . درصد وزنی ایزوپروپیل الکل % را ایجاد می کند. مخلوط های آب و ایزوپروپیل الکل دارای نقاط ذوب افسرده هستند. طعم آن کمی تلخ است.، و نوشیدن آن بی خطر نیست. ایزوپروپیل الکل با کاهش دما به طور فزاینده ای لزج می شود و در - درجه سانتیگراد معادل - درجه فارنهایت، منجمد می شود.

آیا پروپیل الکل احتیاج دارید، ما این ماده را با بهترین برند های بین المللی، برای کاربردهای شما ارائه می دهیم. فقط کافی است. با مجموعه نگین تجارت شرق در تماس باشید. نگین تجارت شرق، ایزوپروپانول با کیفیت و مرغوب را در اختیار شما قرار می دهد.



( فروش ) های دیگر