تولید و ساخت ایزوپروپیل الکل در قرچک

Isopropyl alcohol-1
Isopropyl alcohol-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


آب و هوا و ترافیک قرچک تهران، تفاوت چندانی با خود شهر تهران ندارد. البته به دلیل اینکه قرچک، در خارج از بافت پایتخت واقع شده است.، از لحاظ کیفیت آب و هوا کمی بهتر از شهر تهران است.. آب و هوای شهر قرچک، بیابانی و خشک است. و به همین دلیل در فصل های گرم سال، گرمای شدیدتری نسبت به تهران دارد. همچنین، در روزهای سرد سال، سرمای قرچک، خشک و است.خوان سوز است.! 

دلیل اصلی شکل‌گیری قرچک، کوره پزی‌های آن است.. قرچک در سال ۵۵ به شهر تبدیل شد که علت اصلی توسعه آن، وجود کوره‌پزخانه‌های زیادی بود که در این منطقه وجود دارد. قرچک به دلیل خاک مرغوب همیشه مورد توجه صنعت تولید آجر و سفال بوده و به دلیل حفاری‌های انجام شده به همین منظور در شمال این شهر چاله‌های عظیمی وجود دارد.

هرکدام از این مهاجران در محله‌های خود زندگی و گویش‌های قومی ‌خویش را در کنار زبان فارسی حفظ نموده‌اند. آنان علاوه بر زبان، آداب و رسوم شهرهای خود را نیز حفظ نموده و مناسبت‌های ملی و مذهبی را با شیوه‌ی خود برگزار می‌نمایند. از این رو از قرچک با عنوان ایران کوچک یاد می‌شود.


از جمله تفاوت های این دو ماده شیمیایی می توان به میزان سمیت آن ها اشاره کرد. در واقع می توان گفت که میزان سمیت ایزوپروپیل الکل نسبت به اتانول بسیار کمتر است.. همچنین در موارد بسیار زیادی ایزوپروپیل الکل سریع تر از اتانول عمل می کند و زمان کمتری برای از بین بردن باکتری ها نیاز دارد.

به طور متداول در فرآیند چاپ افست، از محلول میرایی برای جلوگیری از انتقال جوهر به عناصر غیر تصویری صفحه ی چاپ است.فاده می کنند. این محلول یک ترکیب چندجزیی است.، که ۵% آن شامل آب است.. در بیشتر موارد، آب فرآیند باید از قبل آماده شود. محلول مرطوب کننده معمولاً شامل مواد نگهدارنده صفحه، عامل خیس کننده، ایزوپروپیل الکل (IPA)، مواد بافر کننده و مواد افزودنی ضد میکروبی است.. IPA، از پخش شدن جوهر در مناطق عاری از تصویر محافظت می کند.

بخار الکل ایزوپروپیل نسبت به هوا متراکم تر و قابل اشتعال است. و دامنه اشتعال آن بین تا / درصد در هوا است.. باید آن را از گرما و شعله آزاد دور نگه داشت. گزارش شده است. که تقطیر الکل ایزوپروپیل بر روی منیزیم باعث تشکیل پراکسیدها می شود که ممکن است. پس از غلظت منفجر شود. از مضرات ایزوپروپیل الکل این است. که این ماده تحریک کننده پوست است.، بنابراین است.فاده از دستکش محافظ توصیه می شود. از عوارض خوردن ایزوپروپیل الکل، مسمومیت و مشکلات تنفسی است..



( تولید و ساخت ) های دیگر