فروش ایزوپروپیل الکل در ناحیه صنعتی آیینه ورزان

Isopropyl alcohol-1
Isopropyl alcohol-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


ماده شیمیایی مورد نظر در ساختار خود سه اتم کربن دارد که در یک زنجیره کربنی با یک دیگر پیوند دارند . هر یک از اتم های کربن که در انتهای زنجیره کربنی قرار دارند ، با پیوند یگانه به سه عدد اتم هیدروژن متصل شده اند و اتم کربن در وسط این ترکیب از یک طرف به اتم هیدروژن و از طرف دیگر به یک گروه هیدروکسیل وصل است. .

آیا پروپیل الکل احتیاج دارید، ما این ماده را با بهترین برند های بین المللی، برای کاربردهای شما ارائه می دهیم. فقط کافی است. با مجموعه نگین تجارت شرق در تماس باشید. نگین تجارت شرق، ایزوپروپانول با کیفیت و مرغوب را در اختیار شما قرار می دهد.

ایزوپروپیل الکل در آب، اتانول، اتر و کلروفرم قابل اختلاط است.. این ماده اتیل سلولز، پلی وینیل بوتیرال، بسیاری از روغن ها، آلکالوئیدها، لثه ها و رزین های طبیعی را حل می کند. برخلاف اتانول یا متانول، ایزوپروپیل الکل با محلول های نمکی قابل اختلاط نیست و می توان با افزودن نمکی مانند کلرید سدیم، آن را از محلول های آبی جدا کرد. این فرآیند به طور عامیانه نمک زدایی نامیده می شود و باعث جدا شدن ایزوپروپیل الکل غلیظ به لایه ای مجزا می شود.



( فروش ) های دیگر