تولید و ساخت ایزوپروپیل الکل در چهاردانگه

Isopropyl alcohol-1
Isopropyl alcohol-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


چهاردانگه بیشتر بخش هاییش که نمایشگاه و فروشگاه ها هستند خیلیی پررفت و آمد هست و بخش های صنعتیش بیشتر کسانی در رفت و امد هستن که در این صنایع مشغول به کار هستن، اما به واقع این بخش از شهر میدونم مشاغل خیلی زیادی رو پوشش داده و از نظر اهمیت در اشتغال خیلی بخش مهمیه

منطقه چهاردانگه عبارت است. از شهرک حسین آباد، شهرک مطهری، افشین، بهشتی، چهاردانگه، قدس، ناصریه، گلشهر، ماهشهر ،پشمبافی و حسن‌آباد لقمانی. در سال ۸ خورشیدی روستاهای پلائین، عباس‌آباد، مرادآباد، ولی‌آباد، جعفرآباد جنگل، دینارآباد از دهستان چهاردانگه بخش چهاردانگه منتزع شده و به دهستان خلازیر بخش مرکزی شهرستان ری پیوستند.

همان طور که عنوان شد، چهاردانگه تهران یک شهر صنعتی و تجاری به شمار می رود. به همین خاطر افراد زیادی برای خرید یا سفارش محصولات به این شهر مراجعه می کنند. همین عامل باعث شده که شهر رونق فراوانی گرفته و صنایع و فروشندگان زیادی برای تولید و عرضه محصولات خود به این شهر مراجعه کنند.


بی آب به معنای ساده این است. که یک محلول فاقد آب است. و به طور کلی دارای غلظت ٪ + است.. ایزوپروپیل الکل که ٪ فاقد آب باشد امکان پذیر نیست زیرا پس از قرار گرفتن در معرض هوای مرطوب بلافاصله آب را جذب می کند. الکل های بی آب با کیفیت بالا خلوص . + تولید می کنند.

در حقیقت ، IPA همان اتانول با درصد خلوص پایین است.. الکل صنعتی به دلیل درصد خلوص پایین خاصیت ضدعفونی کنندگی ندارد. و در پزشکی و ضدعفونی کننده ها مورد است.فاده قرار نمی گیرند. متانول یکی از انواع الکل های صنعتی است.. افزودن این الکل به اتانول آن را سمی و کشنده می کند. الکل با درصد خلوص بالای % جهت مصارف ضدعفونی کننده به کار برده می شود.

قیمت مواد شیمیایی هر روزه در حال تغییر است. . قیمت ایزوپروپیل الکل نیز همچون سایر مواد شیمیایی ، روزانه دستخوش تغییرات بسیاری می شود . به همین علت برای اطلاع از آخرین قیمت ترکیب شیمیایی و همچنین نحوه پرداخت و ارسال محصول می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید .



( تولید و ساخت ) های دیگر