مشاوره و اجرا باتری صنعتی در بازار لاله زار

Industrial battery-1
Industrial battery-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



باتری شارژر صنعتی از لحاظ ولتاژ و جریان برای هر نوع باتری ساختار متفاوتی دارد. در نتیجه باید دقت شود که شارژرهای دستگاه‌های مختلف به هم وصل نشود. شارژر باطری دیزل ژنراتورها برای باطری‌های اسیدی و باطری‌های اتمی مورد است.فاده قرار می‌گیرد. کاربران گرامی به منظور اطلاع از قیمت باطری شارژر دیزل ژنراتور می‌توانید با کارشناس ما تماس بگیرید.

در واقع این باتری‌ ups که با نام باتری شارژی نیز شناخته می‌شوند، میزبان انرژی هستند که هم در زمان وصل بودن برق و هم افت فشار می‌توانند به تثبیت کردن میزان فشار برق کمک کرده و هم در زمان قطعی برق سیستم را تا مدت زمان کمی روشن نگه دارند. این انرژی که در باتری ذخیره شده در هنگام وصل بودن برق و پس از گذر کردن از فیلتر‌هایی همچون یکسو‌کننده و مبدل‌های مخصوص به باتری رسیده و در آن ذخیره خواهد شد.

باتری لیتیوم یونی نوع دیگری از باتری‌های صنعتی هستند که به دلیل سبک بودن و چگالی بالا مورد است.فاده قرار می‌گیرند. باتری لیتیوم به دو شکل قابل شارژ و غیر قابل شارژ وجود دارد. این باتری‌ها نسبت به باتری نیکل کادمیوم طول عمر زیاد، زمان شارژ سریع‌تر و هزینه‌های پایین‌تری دارند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر