فروش باتری صنعتی در بومهن

Industrial battery-1
Industrial battery-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


وهمچنین این دوشهرمتاثرازشهرتهران بوده وجمعیت آن روبه افزایش است. واگربخواهیم خیلی دقیق تروطبق مطالعات انجام شده بررسی کنیم ، شهربومهن حدود درصد مهاجرپذیرترازرودهن است. زیرا هزینه های بالای زندگی ومسکن درتهران منجرشده تا افراد به شهرهای مجاورتهران مهاجرت کنند.

یکی از تفریحاتی که می‌توانید با سفر به بومهن تجربه کنید، سوار شدن بر اسب و تجربه لذت‌بخش سوارکاری است.. اگر که از سمت جنوب شهر وارد کمربندی بومهن شوید، قبل از رسیدن به پمپ بنزین می‌توانید تابلو باشگاه سوارکاری را مشاهده کنید. اگر که تجربه سوار شدن بر اسب را ندارید، از این بابت اصلان نگران نباشید. مربیان این باشگاه در کنار همه افراد علاقه‌مند هستند و به آن‌ها کمک خواهند کرد.

طبق سرشماری سال ، ۵٬۵ نفر جمعیت در بومهن زندگی می‌کنند. در بین جمعیت بومهن، علاوه‌بر قوم فارس، اقوام خراسانی، لر، کرد، مازنی و ترک نیز وجود دارند. این مسأله سبب شده تا در صورت ورود به شهر بومهن، احساس خوشایندی تجربه کنید و بتوانید با فرهنگ‌های مختلف نیز مواجه شوید.


در تمام این موارد به همراه موارد دیگر که در آن نیازمند باتری شارژی قدرتمند و با میزان نگهداری شارژ بالا باشید، باتری ups صنعت می‌تواند گزینه‌ای بسیار مناسب برای شما باشد. چرا که این باتری از دوام و کیفیت خوبی برخوردار بوده و همینطور از نظر ویژگی‌های فنی از جمله نگهداری شارژ و مکانیزم عملکرد می‌تواند به خوبی نتیجه بخش باشد.

یو پی اس آلجا سری KI از سری یو پی اس های line-interactive بوده و دارای کنترل هوشمند تمام میکروپروسسوری، سیستم تثبیت کننده ولتاژ خروجی و سیستم فیلترینگ EMI/RFI می‌باشد. همچنین این محصول قابلیت راه اندازی بدون برق شهر، راه اندازی خودکار در زمان برگشت برق، حفاظت تمام اتوماتیک، صفحه LCD و سیستم مدیریت پیشرفته باتری را دارد. کاربری بسیار آسان، نرم افزار قدرتمند مدیریت یو پی اس از مزایای این محصول می‌باشد.

با توجه با اینکه باتری صنعت دارای تمام آمپر پرمصرف می باشد در همه زمینه ها از جمله است.فاده در دزدگیر و انواع یو پی اس، صنایع مخابراتی، انواع وسایل شارژی مثل ماشین های شارژی و موتور سیکلت های برقی و همچنین در صنایع انرژی خورشیدی و انرژی های تجدیدپذیر قابل است.فاده است..



( فروش ) های دیگر